2018年1月3日 星期三

妹妹篇 - 2017

2017年係非常忙碌的一年, 年頭準備妹妹出世, 不停買野、丟野、執屋.....我記得我執到準備入院生b, 都仲執緊屋企啲野.....實係太~~~ 多野>.<! 好多野買完俾2兄妹就堆埋一邊, 未分類未清洗, 仲有哥哥的大量圖書, 買書櫃書架想收拾整齊, 但都需要好多時間去砌去分類擺放.....同埋執野要靠自己親力親為, 因為工人姐姐一定唔知我想點擺點分點收藏~ 都係自己執最合心意~ 

哥哥升咗K2後, 逢星期六我會全日帶哥哥去學野, 一日走3場, 因為有一樣係誇區學, 我哋搭哂巴士、港鐵去滿足哥哥, 真係好攰!! 因為除咗要不停搭車, 佢學野時我仲要在樓下閒逛等待~ 我又會爭取時間去睇吓BB野俾妹妹, 順便行吓街~ 唔想浪費咗啲時間~ 相信每位等接放學的父母都會好明白等候之苦~ 學3場就要等幾粒鐘呀!

而星期日/長假期就多數會安排節目俾哥哥輕鬆吓玩吓~ 總之時間表係長期full哂, 我已經無理會自己係大肚, 照樣陪住哥哥四圍去~ 記得臨生前幾日仲全家去愉景灣掘蛋,玩足全日! 之後果晚個肚抽住少少痛, 嚇得我即刻請多2日假唔返工留家休息兼執吓野~   其實一直支撐住我意志的, 完賴一顆愛子之心! 因為我知道未來一個月要坐月,而且有預感多1個bb要照顧, 真係未必有時間陪哥哥去街, 所以生之前盡量玩到就玩啦~ 加上每次見哥哥去玩都好開心, 體驗唔同事物或多或少又會有得著, 我就更加唔忍心停, 盡我所能陪到底~ 好彩我安排咁多野, 鄧生都無乜"炸瑩", 照陪跟我schedule去玩~ 佢都明白我為咗個囝, 可以去到好盡!

4月底妹妹出世了, 哥哥非常之開心~ 想當年佢係超級呷醋王, 唔比我抱任何bb/小朋友ga~ 估唔到如今佢變咗一個好愛錫妹妹既哥哥~ 可能因為佢見身邊好多朋友仔都有妹妹, 佢又好想擁有一個 la~ 產後好多親友都問哥哥有冇呷醋, 婆婆都會笑住話: 哥哥不知幾鐘意, 日錫夜錫~

初初係咁爭住要試吓幫手餵奶~ 不過依加無哩支歌仔唱lu~ 哩股熱情只係維持咗1個月, 之後就好懶, 好少主動幫手喇~ 

起初時, 哥哥每日放學返來就第1時間搵妹妹, 然後自己拉張櫈仔坐隔離欣賞妹妹瞓覺~ 真係好sweet~ 不過新鮮感過哂後, 又係此情此景不再了~ 哥哥放學嘈少一陣都當幫忙了~~~ 佢把聲大到令妹妹經常瞓唔到! 非常興幸哥哥係返全日制幼稚園, 咁妹妹可以多d時間休息瞓覺~

初初妹妹不停瞓, 見佢咁瞓得我咪唔攪醒佢食奶lor~ 佢又食得勁慢, 成日瞓著覺~ 點知比健康院話過輕, 食得太少~ 於是就餵密d, 之後就脹返了~

去到100日~ 睇番初生的妹妹, 覺得好可愛~ 加依大咗又變咗樣喇~ 



請班好朋友去黃金食Sunday Brunch, 慶妹妹100日~ 已經係7月既事lu~




夏天的黃金海岸酒店可以玩埋水~ 叫哂大家帶定泳衣去, 食飽玩吓水, 幾開心~

7月天氣好熱, 妹妹就慘啲, 陪大家乾煎咗一陣~

無擺百日宴, 因為唔想煩到太多親友太山長水遠嚟飲, 又做禮送禮, 最後我哋都係選擇簡單屋企人一齊食餐飯就得~ 鄧生揀咗尖沙咀阿一~

第2個真係無乜時間又無咁上心, 無再每個月都買蛋糕喇~ 同埋每次都食唔哂亦係另一個我唔想買得太密的理由~
給妹妹的第1個蛋糕, 我揀咗巧虎同小花~ 好靚!!


訂咗海景房食飯, 房間好闊落, 個view都好正~


第4個月, 妹妹就開始厭奶>.<! 經常只飲2-3安, 即刻無咁脹喇....半歲去健康院打針, 話佢體重差少少唔達標, 姑娘話唔食奶就餵固體~ 只可惜固體都食得好差, 用咗成個月去適應, 之後先食得好d~ 以前哥哥都無食野問題, 妹妹食野方面真係難攪好多!







嚟到2018年, 妹妹已經8個月大~ 我的起心肝開個新圍柵俾妹妹用, 希望多啲機會碌吓企吓~
妹妹去街不多, 主要係因為有時好多場合, 好多活動都未適合妹妹去, 帶埋佢去玩好似棧辛苦妹妹~ 瞓得唔好又食得唔好, 所以通常都係返娘家or去啲適舒的活動, 先會帶埋妹妹~

媽媽自問真係太少陪伴妹妹, 多數依賴工人姐姐, 而我哋個姐姐又比較懶....都唔算多陪妹妹玩, 經常放佢落床..... 所以妹妹發展平平, 連坐都未坐得好穩, 我真係心中有愧! 未來哩一年要陪哥哥迎接面試遊戲, 一定會比今年更忙, 但我都會盡力抽身照顧妹妹的需要, 多啲陪伴佢, 希望佢有良好的發展~ 
 



2 則留言:

  1. 因為仲細啊,大小小識行之後會好好多。
    我之前都係,好小帶三個一齊出動,因為真係好多野帶、活動又未必啱玩。不過到識行又好好多了,成日可以三個一齊去。大家都加油,互撐 ^^

    回覆刪除
  2. 真心佩服你哋可以3個出活都咁合作順利~ 食野又自動波食得咁好~~

    回覆刪除