2017年12月28日 星期四

結婚7週年

已經係上個月的事~ 不過都好多年無在blog記錄週年紀念日, 今年寫番blog, 又記錄吓啦~

Time's flying~ 咁就7年! 真係無試過同一個人一齊咁耐~ 相處日子耐咗, 其實一個人的真性情真個性係會走哂出嚟~ 佢有啲乜野優點、缺點、習慣, 慢慢就會睇得好清楚~ 生活上有分歧、有磨擦就在所難免~ 生埋小朋友後, 要討論的問題就更多, 我對鄧生的埋怨亦多咗~ 又覺得佢啲脾氣差, 可能好多人都係咁, 對住親人的EQ會特別低, 係咪因為覺得親人係一定會包容? 對朋友外人反而EQ無咁低? 我就絶對唔認同, 所以好多時都會撐到底, 唔接受壞脾氣~ 無論誰對誰錯, 都應該要尊重親人嘛~

要形容鄧生, 我會用比上不足, 比下有餘~ 雖然未至於係好好先生/爸爸, 不過說實話, 佢都有其他優點, 對家庭有責任心, 揹起哂成頭家, 同埋都有盡量滿足我種種要求~ 我想要想做的, 有時佢口裡說不, 但最後都配合我~ 雖然佢唔算係有情趣的人, 不過特別節日我哋都仲係會慶祝吓, 重視番個日子~ 身邊識得有啲老公係好識比驚喜tum老婆開心, 但亦有啲係乜都唔做, 飯都無特別食一餐的~ 不過做唔做門面野係無對錯之分, 好睇性格~ 只係覺得大部份女性都會希望另一半係會重視自己, 其實老婆開心, 真係會成個家庭都開心d ga~ 所以我覺得鄧生都唔算好hea, 但當然仲有進步空間la~

行到第7年, 我哋都無諗過7年之癢哩回事 (除非有而我不知~ 呃得到請呃足一世), 因為彼此都好信任對方~ 專一係婚姻關係中最基本應該要做到的事, 唔會因為你其他方面做得好, 對方就會接受到你唔專一~ 所以我覺得唔專一就等於玩完ga喇~



今年情人節收咗一束好靚的花~ 我唔會要求情人節一定要送花的, 但間中收花, 又真係會幾開心~ 不過今年食dinner真係等上菜等咗好耐....間餐廳整唔切, 令我哋覺得除咗貴, 仲要浪費咁多時間去等....今時唔同往日, 依加有囝等我哋門, 真係唔想食到太夜返屋企~ 所以下次情人節都係唔想正日食飯~




 一如以往, 結婚紀念日都會去買金花介子~ 今年第7隻~
咁啱見到有男仔女仔金介子都好得意, 湊成一個"好"字, 所以鄧生又買埋俾我~
咁多年嚟都係去六福, 上年身在澳門都仍然揀六福~ 可能買開就盡量唔想變, 而且每年都係同一日買介子, 哩個係鄧生的意思~


結婚紀念日當天我哋請咗假, 但係無特別節目, 仲落大雨tim~ 食個早餐, 就入迪士尼hea 吓~ (因為今年買咗金咭, 無聊搵地方去時又多一個選擇)



落雨濕濕, 當日主打搵公仔影吓相 + 悠閒購物~ 都無打算玩games~
好少可見到迪士尼樂園咁少人~ 



成日在fb 見人食哩個tea set~ 覺得好靚~
不過一試後, 覺得普普通通~ 應該唔會有下次~ 
 

哩杯士多啤梨飲品, 好重藥水味....真係要用難飲嚟形容.....






影完相就輪到我購物~


長路漫漫, 往後的日子繼續多多指教~ 

4 則留言:

  1. 7 週年快樂,永遠幸福甜蜜 ^^
    記得當年yahoo 識你時,我地都係prepare 緊結婚的準新人,真係一轉眼就7年了,有仔有女....時日如飛啊....
    btw,鄧生d 字好靚呀,中英都靚喔 ^^

    回覆刪除
  2. 係la~~ 大家睇住大家成長~ 結緍生仔~~ 話咁快就7-8年!
    其實啲字係花店代寫ga~ 我老公啲字唔靚ga~ haha

    回覆刪除
  3. 你個鄧生已經好好架啦,送咁多野!~我個鄧生……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你都收過靚包包吖~~ 都未至於太hea~~ 好過我個鄧生的, 都大有人在~ 所以我都叫自己睇開d~

      刪除