2017年12月14日 星期四

YOHO MALL 冰雪世界

今年YOHO MALL 攪咗個冰雪世界~ 俾錢都無得入場, 一定要在商場消費再排隊換票先有玩~
住得近就方便在換票可以快人一步! 我哋趁第1日開始換票時, 晚上就全家總動員一齊去商場排隊換票! 因為每人只限換4張, 所以連寶品都要幫手換票先夠人頭換多幾張! (因為要幫朋友們換埋) 要佢陪我哋企咁耐, 都真係辛苦咗阿囝!

約埋表哥們, 一齊去玩雪喇~ 每節只有20mins, 其實好快玩完~
入場先穿上防滑鞋~ 

哩個係bb區, 未夠90cm的只可以留在bb區玩雪~ 係真雪嚟ga~

90cm 以上的, 個場大少少~ 不過都好迫人吓....
第1次玩真雪的寶品, 非常開心, 覺得好好玩~ 佢一向都好鐘意玩沙, bud雪其實都同bud沙差唔多~ ^^"



門口有個掟雪球game, 不過超難拎到獎品~

有2條雪滑梯~ 都幾斜吓, 所以好快! 3隻小魔怪玩完都被嚇親, 無人有勇氣再玩~ haha
不過其實我自己都驚, 無玩到~ 所以都唔怪得啲小朋友唔敢玩~ 
鄧生玩咗高果條滑梯, 排隊等5-10分鐘, 幾秒鐘就玩完~ 叫做體驗吓~ 都無乜時間再排多次lu~


另一晚, 仲有2張票剩, 我就同囝拍拖去玩多1次~
今次唔花時間排隊玩其他野, 齋玩足20mins bud雪~ 寶品好開心, 佢話好好玩~

我哋一齊整的一家四口~



 
 
 



之後幾個星期的schedule都排得密麻麻, 應該無時間再嚟玩 (換票時就要揀定場次), 加上排除換票都好多人好花時間~ 希望明年商場又會有哩啲活動玩啦~

沒有留言:

張貼留言