2017年11月28日 星期二

學功夫

身邊好多朋友的囝囝都有學跆拳道~ 要在自己住的區學習亦不是難事~ 不過我自己對跆拳認識不深, 自己偏向鐘意中國武術多D~ 不過去邊度學好呢? 大會堂啲course 又好似流流哋...... 其實鄧生一向有學開詠春, 不如簡單啲跟daddy一齊去學吓體驗吓啦? 一來正宗, 二來拜師都容易d! 於是最近就開始咗學習詠春喇~ 

同場都有好多小學生哥哥~ 不過始終寶品4歲幾都係太細, 師父話慢慢嚟, 少少咁學~ 因為太細個專注力唔夠, 好多招式都難以掌握~ 無期望無壓力~ 就hea住咁跟daddy每個星期去體驗吓, 順便當做運動la~

我覺得玩中國武術舞刀弄槍幾有台型ga~ 遲啲睇吓有冇時間同機會又俾囝試吓la~ 
而詠春都唔係齋打, 都有刀有棍~ 不過小朋友有排都未做到灑刀棍的層次~ 所以慢慢嚟la~


希望學習每一樣運動都可以強身健體之餘, 亦練埋專注力~ 
寶品的專注力較差, 而且無乜耐性, 對佢學業學習其實係有一定阻礙, 所以最近都尋求緊方法幫佢改善專注問題~

係咪男孩子都係鐘意玩打交ga呢? 可以練出拳, 佢覺得好過癮, 笑得好開心~ 當玩......

在職媽媽真係無時間陪仔每日做運動去公園.....每晚放工回家已經8點, 天都黑哂, 所以閒日絶少陪仔做運動~ 放假又顧住學野或去街.....令阿囝太少機會跑跑跳跳做帶氧運動! 
 所以冬天我都唔敢停學游水, 想阿囝keep住有運動, 同埋學識游泳哩樣求生技能! (暫時學咗10堂, 仲未學識)  

現今好多小朋友的生活都超級忙碌~ 最近學多咗野都已經忙到我哋頭都暈! 真心佩服年紀少少就開始學樂器的小朋友~ 學習樂器真係需要付出好多時間同埋耐性去練習~ 所以我都唔敢安排樂器俾寶品, 因佢啲時間已經好唔夠用, 等待有一日, 佢主動跟我講想學樂器, 我先俾佢試~ 我認為小學先開始學都未遲, 最重要係有興趣有動力~


沒有留言:

張貼留言