2017年11月24日 星期五

camper van之旅

相信有睇開PEPPA PIG的小朋友, 都會睇過PEPPAcamper vanHoliday~

知道hk有得住時, 我哋年頭體驗過大嶼山海迎灘的camper van之旅, 在海邊幾有渡假feel~ 不過位置實在係唔太方便, 又不能自己喳車入去(要禁區紙)~ 幾轉折先入到去~


最近見天水圍都有camper van住喎! 就在嘉湖山莊隔離, 可以喳車去仲包埋泊過夜, 咁方便, 又滿足吓個囝, 去玩番21~ 4人家庭車, 星期六日假期要2千幾一晚,都幾貴! 所以我哋揀星期五+, 連埋燒烤包都係$1600, 我覺得價錢都acceptable~

相關網頁: http://www.minglefarm.com/ebooking.html

當日5點我哋到咗營地~ 果度有好多唔同車款, 仲有吹氣酒店住~ 不過就無見到有人住喎, 始終感覺無乜安全感, 而且吹氣屋無洗手間都唔係咁方便~


好大片草地比小朋友放電~

車廂內~ 唯一一樣野唔好, 就係電視係signal弱, 收唔到TVB, 又無野啱睇~

另外一邊sofa都可以變床~


等埋朋友仔, 齊人就bbq~ 其實唔bbq都無餐廳食野, 所以秋冬嚟住比較合適~

燒烤包唔算好貴, 但幾豐富又好味~ 意料之外~

小朋友們就汽水零食放題係咁食, 爽YY~

之後佢哋不停上上落落架車, 又在車上玩啲高難度動作, 乜都玩一餐~ 佢哋好happy呀~ 不過爸媽們都好勞氣, 成日要提醒管教佢哋.....


自己喳車去的, 可以帶埋單車, balance bike去踩~

不過當晚我哋3個人迫埋一張床, 都好迫吓, 瞓得唔係太好....Zzzzz...不過一晚半晚無所謂la~

第2朝起身, 我刷緊牙, 寶品在梳化上望出去(當時無影相, 情景大概如下圖), 佢自己無端端唸詩: 春眠不覺曉, 處處聞蹄鳥......認真mode唸哂成首詩出嚟~ 突然才子上身, 非常攪笑~ 

食少少野後, 又繼續玩多一陣, 11點先走~ 
營地都有啲玩具借比小朋友玩~ 又有球類運動用品~


 

總括嚟講今次秋天住camper van好舒服又幾寫意~ 希望等妹妹大啲又試吓住~hehe


沒有留言:

張貼留言