2017年11月22日 星期三

考cert, 朗誦比賽


再考多1次Trinity GESE grade1, 今次真係有Distinction呀! 好開心! 因為知道grade 1應該唔算難, 基本對答, 自己覺得阿囝應該可以答到哂, 多數係衰大意, 所以想試多一次~ 果然有一次經驗下, 成績係有進步~ 難怪咁多人都話, 報cambridge起碼報2次, 因為卷有深淺, 唔好彩撞正當日有一題半題tricky問題, 就已經可以少咗一個盾ga喇~ 


寶品K1開始學普通話(每星期1堂), 主要係為小一普教中同埋面試打底,  萬一面試時真係用普通話問, 都唔會被問到口啞啞~ 雖然我個人係鐘意粵教中, 可惜好多學校唔係咁諗吖嘛! 直私小大多用普教, 大抽獎的津校亦唔到我揀, 到時派到乜教中都要照讀ga la~ 
好彩阿囝都無抗拒學普通話, GAPSK初級都拎到唔錯的成績~ 而眾多的面試講座, 都教家長要俾小朋友多啲去參加比賽~ 增強自信心同埋見吓大場面~ 我覺得寶品運動唔叻, 語言天份都OK, 所以就揀朗誦比賽~ 而且普通話老師都話, 每堂抽少少時間教朗誦仲會無咁悶tim~

就係咁, 寶品8月份時體驗咗佢人生第1個比賽~ 第1次乜都唔知又無見慣哩啲場面, 都無期望過會有咩獎項~ 出場後因為太緊張, 寶品完全忘記要做動作, 仲要硬boun boun咁目無表情..... 最後如預期一樣, 得到豬肉獎一個~ haha 
有塊安慰金牌囝已經超開心, 以為自己好叻.......我哋話, 想好似其他人咁有獎盃, 就要做得更好, 唸得最好果啲小朋友先會有獎盃ga~

3個月後, 又挑戰朗誦比賽~ 今次主題係狀元盃, 所以得獎的小朋友係會有狀元帽送ga! 感覺上真係威水d~ 寶品唔算發揮到最好水準, 我自己覺得可以做得更好, 不過都唸完了, 唯有下次再做好d la~ 等待結果時我真係好緊張, 因為知道寶品好想試吓拎獎盃既滋味~ 而我又覺得佢既水平好似未足以拎3甲, 所以有啲擔心今次會令佢失望~ 最後結果係拎季軍! 已經令佢非常極之開心! 佢出去拎獎時高舉獎盃, 大聲同我講話今次有獎盃拎俾公公婆婆睇喇! 又好笑又感動! 

因為上次體驗過朗誦比賽之後, 發覺有好多小朋友都好勁! 大家都係有準備而來~ 我哋真係唔可以抱玩玩吓的心態, 靠運氣去應戰ga! 所以今次我哋都比上一次積極, 都有陪仔練多啲, 又成日提點佢邊度做得唔夠好, 一齊為比賽而準備~ 我自己都知道佢水平未夠, 無乜可能拎冠軍, 但今次有第3名, 都幾好吖~ 有盃之餘, 又俾到佢一個進步的空間~ 努力向更高的名次進發!




沒有留言:

張貼留言