2017年11月23日 星期四

2nd水晶巴士遊

今年年中, 寶品同好朋友包包一齊坐過1次水晶巴士, 令寶品念念不忘~  每次在尖沙咀街上見到水晶巴士, 都會好緊張咁叫我睇吓~  
fb有買31優惠, 而且鄧生同埋朋友仔仔都未坐過, 就約埋再坐一次喇~  因為係舊客戶, 所以水晶巴士都俾咗discount我哋, 最後13$900有找, 包每人一個點心餐(連飲品+甜品)~ 上到車仲買埋架玩具水晶巴士($98)~  其實都幾高消費, 不過開心無價, 今次係daddy俾錢, 難得佢肯試, 就一齊坐吓! 因為鄧生每日都要搭個幾鐘頭巴士返工, 所以佢話對坐巴士無乜興趣, 但未試過就陪阿囝一次~ 應該唔會再有第2, 除非超級減價~^^”



水晶巴士有2條路線~ 上次試咗去中環碼頭(摩天輪), 今次試吓去青嶼幹線觀景台! 反正我哋都去未過~
不過可能因為當日落雨塞車阻咗啲時間, 所以落車去觀景台的時間只有15mins! 講真小朋友去完廁所, 得番唔夠10mins上觀景台, 係超級趕! 我哋拿拿聲行上去, 然後影吓相就要走了~ 觀景台好似有間shop展示火車玩具的, 今次都無緣閒逛了~ 

當日落咗好耐雨, 好彩我哋落車時又停咗雨, 可以影吓相~









見到阿囝咁開心, 真係覺得此刻無價~~ 其實啲點心話係米芝年點心, 味道都唔錯ga~ 不過得1款餐~ 如果有多啲款式, 有啲新意先會令客人有意欲搭多幾次ga ma~



特別版玩具水晶巴士~ 唔差在, 滿足埋小車迷~

2 則留言:

  1. 咁小時間都影到幾多相,今次加埋爸爸個位好似迫左d

    回覆刪除
  2. 爸爸同朋友叻外坐開的,影合照時先走埋嚟~ 咁貴, 因為小童同價, 所以一定會俾一個位小朋友的, 唔會要3人坐2人位ga~^^

    回覆刪除