2017年11月7日 星期二

驗眼仔

小朋友足4歲後, 應該去做一次全面的眼科檢查, 確保知道視力無問題, 以免遲咗戴眼鏡而對視力造成更大影響~

寶品4歲後我帶佢去兒童眼科(在荃灣) 做過一次檢查, 話佢其中一隻眼有150度散光, 另一隻100度~ 4歲小童嚟講, 算係高, 超過150度就要戴眼鏡.....當時係非常擔心, 不過無乜野可以做到, 視光師話唔想加深得快, 就唔好太用神用眼....多啲去郊外玩, 望遠野, 少啲集中精神睇書寫字.....同埋最好戒玩手機/ 電腦啦~

於是我哋狠心地唔俾佢睇手機, 每次都話佢知, 睇手機會壞眼睛, 想睇youtube就用電視播~ 加上K1下學期我都無要佢寫字, 除咗應付學校少量功課, 其餘時間我都唔駛佢寫字, 結果攪到佢完全唔識寫, K2開學出去學野時, 個個老師都話佢未識寫字.....依加攪到K2前未學寫數字&英文字係好有問題咁 =.="......唉....第時輪到妹妹, 唔通真係要提早寫字去適應哩個世界??

開學2個月, 開始密集式學寫字, 我都擔心佢對眼會有近視or散光加深, 所以係時候去覆診驗眼~
本以為實要戴眼鏡, 點知出奇地, 雙眼的散光都減咗50度喎! 我非常開心! 雖然依加大部份小朋友都要戴眼鏡, 但我梗係希望越遲戴越好~

寶品立體感差少少, 不過都無醫治辦法, 尤得佢長大應該會慢慢變好d~


等候驗眼時有好多玩具玩, 小朋友一定唔會悶~



 答應過佢每次驗完眼, 都會請佢食雪糕~ 所以寶品都唔會抗拒驗眼~ (會路經這間雪糕店)
 


1 則留言: