2017年10月31日 星期二

迪士尼哈佬喂2017

寶品4歲前, 其實只係去過1次香港迪士尼樂園~ 我哋無乜衝動想去, 唔係因為唔好玩, 而係覺得入場費太貴, 1家3個人入場連泊車食野買野, 好高消費~ 其次係小朋友年紀太細, 去迪士尼的得著比較少, 又無耐性排隊, 得個攰字~ 所以我哋係極少去迪士尼, 有時間反而想去Ocean Park多d~

今年我哋破格全家人買咗金咭年票~ 主要係因為8月時入住迪士尼新酒店, 諗住一場去到順便入園玩埋, 因為寶品已經4歲幾, 好多games都啱玩了~ 加上貪圖金咭的生日餐飲折扣, 所以鄧生主動話買年票~ 今年將會係非常忙碌的一年, 希望我哋都會去到3-4次, 唔好浪費咗張年票~

適逢阿囝學校假期, 無乜特別節目, 所以我哋就請假陪仔去體驗吓迪士尼Halloween~

上午要去補習班補堂(阿媽係唔會放過任何補堂機會, 因為有時請咗假去玩, 攪到好多堂要補), 之後我就帶仔坐MTR去欣澳, 鄧生自己喳車入園~ 寶品恨咗好耐想坐迪士尼線ga喇~


因為鄧生未到, 見有時間, 我哋就坐回頭車, 可以在無乜人的車箱內影到夠~ 滿足咗阿囝~




見有Halloween版米奇米妮, 就排隊影相~ 點知一排就排咗1個鐘! 仲要係曬住咁排.......今次鄧生又買咗全年photo pass, $590 可以取哂全年所影的相片的soft copy~ 其實唔算太貴, 因為比錢studio影全家幅仲貴~ 不過首要條件係...你要願得排隊咁先會有相!! 為咗靚相, 我諗我哋都願得每次排1-2隻公仔影相既~ ^^"





因為係學校假期, 所以有幾位同學仔都入咗樂園玩~ 寶品見到好朋友後超級開心興奮! 其實佢知道朋友入咗園, 已經問咗我N次佢哋喺邊..... 依加無論去邊度玩, 佢都好鐘意有朋友陪伴~ 所以阿媽我成日都要搵腳去玩, 因為有伴阿囝係會雙倍開心ga~ 

阿囝越大, 開始重視朋友多過媽咪, 佢話唔駛我陪佢玩, 佢想同朋友一齊坐一齊玩......又成日問住啲朋友去咗邊? 咁快就唔要我了~~ >.< 個心飛走咗~ 



又凍又硬的壽司餐.....超難食!


夜晚無咁熱, 就幫佢換咗Halloween扮野衫~

睇惡人巡遊~ 寶品對D恐佈公仔無乜興趣, 反而下午睇迪士尼公仔巡遊佢仲開心~



 Hea玩咗半日, 放緊煙花時, 我哋就趁人少離開lu~ 下次聖誕再嚟la~


4 則留言:

  1. 真係廿四孝!有車唔坐陪仔搭車!
    原來有呢啲全年嘅相!我次次都攞卡返去買相!68一張

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會每次都陪坐MTR呀, 間唔中陪吓算喇, 我自己都懶^^"

      刪除
  2. 我都唔知有全年photo pass啊,都抵啊~~
    不過我完左冇再續了,好忙啊,好似冇時間去,唉.....><""

    回覆刪除
    回覆
    1. 你遲啲等考完小學, 可能會有多啲空閒再去玩呢~

      刪除