2017年10月23日 星期一

小學簡介會

自從生咗妹妹之後, 我同鄧生去街拍拖食飯的次數係極少! 親子都唔夠時間, 都唔好諗兩公婆去拍拖啦…… 依加放假唔駛學野的時間都會想把握機會親子~ 不過估唔到, 聽小學簡介會/面試講座會造就咗機會比我同鄧生去拍拖食飯! ^^ 好彩有阿媽幫手睇住對仔囡, 咁我哋先可以一齊去聽~

放工趕住去青衣聽分享會(8點開始), 去心粥館嚟個快食~ 點知就係食完哩餐, 肚痛到我死! 最後聽完要飛的返元朗....>.<

對於面試講座, 我覺得家長係應該要聽吓(如果費用唔貴)~ 了解多啲直私面試or扣門的玩法同埋要求, 知多d咁到時就無咁慌~ 但就唔駛俾太多錢去參加哩啲講座, 因為聽得多會發覺離離去去大致上講啲野都差唔多~ 要知面試技巧, 就會tum你報面試班~
至於需唔需要上面試班呢? 我覺得視乎小朋友的性格同埋能力, 如果小朋友本身都好定” (ß---哩點係非常重要!! 聽聞通常多offer的學生都一定係好定”) 學術能力已經有番咁上下水平, 對時事又有一定認識, 咁就唔上面試班都無問題~ 本身夠smart, 都唔需要花哩啲錢&時間, 臨面試前上幾堂實戰班就夠哂~
但如果你覺得自己小朋友仲有好多不足, 好多基本要求都未達標, 咁咪上吓面試班~ 提升吓水平(點都有少少野學到掛?) 同埋令家長個心定d~ 安心d~  我哋倆公婆都覺得個仔專注力好有問題, 無時停又唔留心回答問題, 所以一致覺得佢係有需要去面試班執吓行為! 無論最後有冇offer, 幫到佢改善行為的話, 咁錢都係洗得有價值的~

今次聽咗一位blogger的面試心得分享會, 覺得都袋到野落袋~ 講啲野夠貼地~ 了解多咗關於面試/扣門/插班的玩法~ 同埋知道的小學可以有幾谷…. 聽完我真係覺得依加啲小朋友好慘….其實唔係間間直/私小學都一定比官津校輕鬆! 揀之前真係要睇清楚諗清楚先好揀~



星期日去咗SMC的簡介會, 對這間學校的印象有所改觀~ 覺得此校有好多可取之處, ”happy school~ 而且有好多唔同國藉的學生/交流生, 我覺得寶品會鐘意~ (佢在街上經常主動同外國人傾謁, 可能佢覺得外國人nice d?) 遲吓交表先帶佢嚟睇吓間學校啦~ 始終3小時的簡介會太長了, 雖然小朋友可以在課室睇戲等候, 但我都擔心等太耐, 唔想小朋友覺得悶會有反感~


揀學校我都好關心學校位置, 因為我哋都無乜可能自己車出車入送返學放學, 就算返學送到, 放學點呢? 所以都盡量會試一啲無咁遠的學校~ 太遠的(過海), 就算讀到都未必好, 太勞累都會影響小朋友學習~



再睇吓幾多人爭一個學位? ….機會率好似仲細過男拔?! 真係即管一試, 完全唔敢抱咩期望……



沒有留言:

張貼留言