2017年10月11日 星期三

考小學之路

最近係直私面試高鋒期, 每日都會睇到好多報導係關於小一面試, 成件事變得好受關注好緊張~ 近年直資/私立小學都有被吹捧既風氣, 不過的確直私係有好多吸引之處, 而且考完唔收都無乜大損失, 最多咪面對現實大抽獎~ 所以報考的人數亦一年比一年多~ 人人都話起碼報10, 100個人裡有90人都咁做... 啲面試講座講師全部都勸家長報多幾間當買保險當rehearsal, 慢慢就好易被感染, 覺得報108間係好"正常"...


由寶品好細個開始, 我就買好多圖書同教材俾佢, 10個月就開始上playgroup, K1開始keep住有學英普, 一直以來既目的都唔係為考名校, 只係深信語言發展越細個開始會develop得越好~  一直以來, 我哋都無跨區考學校的念頭, 最多諗吓去隔離區租間樓, 要個地址嚟抽奬~ 直到今年身邊好多朋友啲囝囡(兔年)考學校/大抽獎派位, 眼見聽說太多佢哋既經歷同埋意見...我哋開始識得擔心! 開始同鄧生一齊研究升小問題~ 以自己姨甥仔就例, 就正正係一個真實的case, 派咗去第尾志願, 天水圍短命寶校! 父母當然第1時間陪佢四出扣門, 一共見咗8間元朗區小學, 全部無下文... 其實有冇offer未必關小朋友能力事, 衰啲講個事實出嚟, 係所有扣門位都被人事/校董會hold, 扣門程序只係做樣, 學位早已被內定哂! (官校無校董會就會公平少少)  又或者用人事留位真係元朗區的獨有文化啦~ 平時睇blog又真係見有不少市區人係扣門成功, 感覺無元朗區咁黑暗~


眼見大抽獎+扣門種種不公平、睇彩數既玩法...我真係唔係太想阿囝接受哩個安排... 於是開始去了解直私學校, 問朋友(過來人)意見同埋小朋友讀成點~ 好短時間內, 我哋2公婆一致決定跳出框框, 決心去試直私小學! 最估唔到係鄧生比我更進取, 因為以前佢成日叫我唔好太緊張, 話 "如果係讀到書, 就算在元朗讀都一樣考到三大!"   好記得佢成日講哩句說話~ 不過現實係殘酷, 唔識人又唔好彩的話, 元朗12線都無得你讀! 寶校未必一定差, 但如果有機會自己爭取學位, 點解唔試呢? 而且直私的課程可能更有利子女發展tim~ 不過返學搭車接送問題家長就要自己諗辦法! 哩啲都係後話, 有offer先諗都未遲~ 但最近睇電視介紹位於柴灣的"港同",   訪問該校的家長, 一個住馬安山, 一個位紅磡!   真係估唔到原來咁多家長咁遠水路送小朋友返學!  


寶品讀緊的幼稚園係happy school, 記得有朋友同我講過, 有幾多個XXX可以考到名校offer? 我都覺得讀邊間幼稚園同埋家長background都係取錄因素之一, 但又唔係絶對既? 正面啲諗, 面試表現同態度先係最關鍵~ 而且小一面試好多都有2-3 round, 唔可能靠天才波好運或家長background就可以過關斬將! 無番少少實力點得呀? 有聽過家長講話學校收某位學生, 因為佢daddy做牙醫...其實學校面試應該係多方面計分, 父母係專業人士唔排除可能有得加分, 但一定唔會單單睇家長職業咁少野~ 有啲人真係一句說話就抹殺哂人哋既栽培同努力!


有時好多人會輕易幫別人加標籤, 只見到表面, 就好敏感地標籤他人為怪獸家長~ 通常學得多野、學得深、報好多間幼稚園 = 怪獸~ 我就唔會理會其他人點睇點講, 預咗無可能每事都可以得到別人認同~ 而且把口生喺人哋度, 話人怪獸的, 講批評說話又唔駛負責任既? 留言講乜都無責任!   梗係可以好潚灑講乜都得~

所以無需介懷啦~ 相信自己, 對得住自己囝囡咪得~ 家長係最了解囝囡的需要同埋能力,  無需要同局外人交代太多吖?   


寶品係蛇B, 出年先會面對interview, 不過我哋相信機會係留俾有準備既人~ 而且無論語言能力, 對答技巧, 分析能力, 行為禮貌等等....全部都係要時間去浸出嚟的, 絶對無速成班! 所以哩一年會慢慢幫佢改善不足, 都幾多野需要改進!

遲啲再慢慢講點樣去準備迎接面試啦唔多唔少會有啲壓力不過我都希望可以繼續work hard play hard~ 我自己都好鐘意陪仔去玩去體驗用行動用身體去感受新事物順便享受吓家庭樂好記得今年大住個肚準備入院開刀前一星期都仍然堅持去沙灘玩掘蛋全個復活節假期節目排到密麻麻就係想生BB前陪寶品哥玩多D! 當時好擔心我坐月佢無得去玩會好悶結果最後佢都唔悶因為成日去咗婆婆屋企跟公公婆婆去街公公對寶品好好會陪佢去排隊玩政府的兒童遊戲室又帶佢去公園玩好似看馬騮咁少啲力氣都追唔掂~


回顧吓哩一年部份的美好回憶~ 短短一年, 寶品俏俏的又長大咗不少~ 

 海迎灘住camper van~ (當時好似有咗6-7個月, 但個肚算細)
架車啲床真係好細又唔好瞓, 不過寶品覺得好特別~ 果度有草地有沙灘比小朋友跑吓玩吓, 晚上可以在車外bbq~

平安夜, 同真聖誕老人影相~ (有證書, 鬍鬚頭髮都係真的, 夠肥, 講英文的) 其實我唔係太鐘意啲好hea裝扮的聖誕老人, (平時去食buffet出嚟派禮物影相果啲) 咁假..... 可能會令小朋友的幻想破滅~  所以貴少少都帶佢去搵個真啲既影相~

大棠冰雪節~ 第2年去哩度玩喇~ 可以感受冰冷同玩吓冰滑梯~ 可惜今年做唔住執咗, 睇怕以後都唔會再攪ga喇~

黃金酒店的鯊魚playhouse~
book咗個復活節package, 食埋住埋玩埋, 非常開心~ 我覺得黃金好多節目啱小朋友玩, 係非常好的親子酒店~


澳門滑草~
識我的朋友都知道我哋一年會去幾次澳門, haha~ 因為我家鄧生好鐘意去澳門hea~ 佢話啲酒店抵住過HK好多, 而寶品更加係"超級"鐘意住酒店, 去澳門算係容易安排容易去~



元朗448農莊~ 都幾多野玩, 不過記住秋/冬天去! 上次夏天我哋兩母子被蚊/蠓咬咗幾十啖呀陰公!! 搽蚊dream係完全無驅蠓作用....


今年花展~ 又係大肚中, 果日行咗超耐!


大樹先生~ 唔需要多介紹啦? 今年去咗2次~ 話6歲以下方可入去玩, 所以大啲就無得玩, 趁仲細咪玩多幾次~ 


流浮山農莊~ 居於元朗, 其實去各大農莊都算方便, 加上寶品鐘意動物, 所以我哋都成日陪佢去農莊玩, 不過都係果句, 秋冬去會好啲! 夏天游吓水好過la~ 唔好貼錢買難受~


錦田環保農莊


香港公園~ 有沙有長滑梯有韆秋, 好好玩~


第1次玩掘蛋~ 記得買票用咗二百幾蚊, 掘幾分鐘就玩完......有少少失望!


坐水晶巴士! 寶品非常難忘的體驗~ 貴咗d, 悶咗d~ 不過乜到試吓, 最梗要小朋友開心~

顯達鄉村俱樂部~
一個字 : 舊! 團購見幾抵就買試吓, 住咗一晚, 房間好舊, 又無雙人大床, 真係無乜吸引力再嚟住..... 好彩都有幾個巨型彈床玩~ 但天氣勁熱, 玩一陣就全身大汗了~


最近去長沙政府渡假屋玩咗2日1夜, 都係好特別好原始既體驗.....haha~ 我哋唔知幾多年無瞓過硬板床喇!! 不過個沙灘真係好正~ 又可以順便坐吓blue taxi~


九龍站的港鐵展覽~ 唔駛錢, ok la~   鐘意港鐵的小朋友一定要去~


奇妙之旅~ 可以同Alice一齊坐coffee cup, 實在太奇妙~~
住咗新的探索家酒店~ 普普通通不過不失咁啦~ 但有啲貴....


東京迪士尼樂園~ 偏偏就係哩日發燒, 完全不在狀態, 我哋玩咗好少野咋~ 希望下次帶埋妹妹再去過~

6 則留言:

  1. 我地都係出年考小學呀~不過我會加埋有細佬妹既考慮, 讀津校唔洗煩個細~
    當然, 直私都一定會去考~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你會唔會去聽敗家媽媽個talk呀? 我想聽呀, 睇吓有冇伴~

      刪除
    2. 我上年聽左啦~
      你最後有冇去?

      刪除
    3. 有去呀~ 今年得好少人去咋, around 10個~

      刪除
  2. long time no see, 好開心見你寫返啊~ ^^

    我都係出年考啦,所以今年一開始就好似好忙....日日都好忙....

    其實都係架,家長背景點會唔睇,我知道好多學校會buy專業人士,其實都正常,因為冇一定背景好多時好難afford到一定學習經歷的呢....
    一齊努力喔~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一齊努力呀!! 機會係留俾有準備的人! 加油!!

      刪除