2017年10月16日 星期一

學游水

近2日天氣涼返好多, 又要同夏天講byebye喇!!~
夏天几乎10個有9個家長朋友都會俾小朋友學游水~ 消暑之餘, 當做吓運動同埋游水係真係要識既~ 上年寶品3歲半, 我見佢好鐘意去泳池玩水, 就早啲俾佢習泳啦~ 點知到真係學時, 就唔鐘意+ 有啲怕水 + 怕辛苦..... 上年夏天學咗4個月, 天氣凍就決定停學, 反正佢都唔太鐘意, 1對1上堂學費又貴~

今年搵咗寶品的好朋友包包一齊學游水, 有個伴確係好啲! 有比較就會有動力, 而且有伴係會游得開心啲, 覺得自己唔係孤軍作戰~ 雖然寶品表現都唔算好, 仲係驚水, 態度都未夠積極.....不過都叫做慢慢進步緊~ 頭幾堂非常扭拎, 依加叫做接受咗上游水堂~ 今個夏天, 暫時上咗8堂, 未學識, 只係做到踢板自己游, 仲係唔太願意全個頭伸哂入水中~ 因為佢之前玩水試過少少浸親, 所以嚇怕咗, 依加唯有等佢慢慢接受同適應, 總有一天大個仔啲會唔驚水掛?

依加都唔敢停學, 好怕會好似上年咁, 一停就會無咗個水感, 出年又要由頭嚟過重新接受..... 所以都係堅持學埋落去, 凍啲都頂吓~ 雖然會所冬天會有暖水, 但天氣凍阿媽我自己都唔想落水游la...小朋友都幾慘....真係要買d野食鼓勵讚賞吓佢哋先得! 



寶品唔鐘意習泳, 但係去沙灘or泳池玩水呢, 佢又超級鐘意ga喎~ 絶對係一個陽光男孩, 唔怕曬, 唔怕污糟~ 唔怕咸! 佢阿媽我其實唔想佢曬得太黑, 成個賓仔咁又好難白得返! 不過夏天真係好熱, 最想游水, 所以有時間都會帶佢去游水俾佢忘我咁玩吓輕鬆吓~ 

早前我哋一家去馬灣游水, 啲水污糟到呢.....而且腳下的都唔係沙, 係石!! 勁 "吉" 腳! 不過寶品一於少理, 照玩! 仲玩到唔想走~





去長沙的沙灘就正好多~ 啲沙滑滑的, 而且仲摸到好多蜆! 好好玩~




超級愛水泡的寶品, 只要游水有得用水泡佢就會勁開心! 
迪士尼新酒店的泳池, 人多到呢.....我哋似浸水多過游水! 


會所pool side party, 非常enjoy~

朋友呃寶品水底裡面有thomas火車..... 個傻豬仔真係信! 哈哈! 但又無勇氣伸個頭落水睇!




2 則留言:

  1. 寶品真係好鍾意玩水!媽媽你都好勁,帶佢去咁多地方玩水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係因為佢鐘意, 所以先有動力令我想帶佢去游多D~ 可惜鐘意玩水但學游水又唔叻~ HAHA

      刪除