2017年10月13日 星期五

整合味道杯麵+親子整月餅+童夢城




GROUPON有個整合味道杯麵+親子整月餅+童夢城” 的團購~ $320 (1成人+1小童), 有咁多野做價錢都OK~  反正全部未玩過所以就想試吓喇~

終於搵到個機會去搭機場快線喇港鐵迷寶品一直超級想搭但係因為元朗去機場坐機鐵根本就唔順路daddy係絶對唔會拎住啲行李陪佢走出九龍搭機鐵去機場…..價錢唔係便宜仲要花多咗時間所以一直以來都係拒絕阿囝的要求每次都只會貪方便搭的士~

今次我約埋朋友一齊去鄧生無去因為加多一個成人要加$160, 齋入場唔包多一份材料都幾搵笨所以決定daddy唔好join!  星期六中午學完野就由荃灣出發, mtr 去青衣轉車1個站機鐵前往機場車費好似係單程$65成人小童半價坐十零分鐘就到機場~


全個搭車過程寶品係非常極之興奮不斷跟住啲指示牌去搵機鐵見到佢個開心樣真係覺得此刻無價青衣站近尾站所以上車時已有少少滿座我同囝要分開坐(隔幾個坐位), 寶品講野好大聲我聽到佢同隔離個鬼佬吹水問人哋會在邊個站落車! Airport or asia world expo? 雖然有時聽到佢文法上有唔啱不過free talk我覺得暫時唔駛打斷佢執得咁正怕影響佢自信~
落車時先知道左右2邊車門係會同時打開一邊去T1, 另一邊去T2, 非常方便



1站先整咗合味道杯麵先其實畫吓個杯formtick要咩湯底咩材料交比工作人員就會幫你照單執藥我哋好快15mins就玩完因為無乜美術天份是但畫完就交貨 ~ haha ~ 不過囝大咗依加都識少少中文字所以睇得明有咩材料揀又識喳筆畫吓野所以都啱佢玩吓既~



另一個環節係扮小廚師親子整脆脆奶皇月餅材料份量已經量好哂猜幾猜包住啲餡入模壓一壓就攪掂工作人員會幫你拎去焗寶品回家試味話覺得好好食我就覺得…..一般la~ ^^”



之後仲分別扮咗救護員同消防員(佢自己揀1種職業)~ 家長行行企企等佢半小時然後出嚟又影吓相咁每個section 45mins~ 其實扮完救護員+廚師寶品已經好攰唔想玩,  諗住拎d人工去換個飲品比佢醒神吓la? 點知係唔夠錢要打3份工先夠錢換罐可樂寶品勁無奈我諗佢終於知道搵錢辛苦了哈哈見佢咁攰(無瞓晏覺), 就買咗包oreo餅比佢食少少充吓飢先最後完成哂儲夠錢可以換可樂(仲要另加$6), 佢就勁開心~






最後環節係去睇相由專人影的果然影得醒目好多!! $310/3如果要哂所有相連一隻USB就加$280~ 因為張張都差唔多樣所以我覺得都無乜必要買隻USB, 淨係買實體相3張算lu~



沒有留言:

張貼留言