2017年11月7日 星期二

又考試

星期日, 再考多次Trinity GESE grade 1, 一來想拎多啲面對陌生人對答的經驗, 當係面試練習, 二來有感寶品資質唔算差, 尤其在英文方面, 覺得佢上次可能係失手, 所以想俾多次機會佢去試吓取更高分~   

有得去考試佢不知幾開心, 因為代表又可以搭港鐵過海!
"怕羞"哩2個字真係唔會在寶品的字典裡出現......佢根本當去玩咁, 未入考試室前已經在外面同其他唔識的人係咁玩同講野, 又多手走去開人哋部電視機.....之後笑住入去, 我聽到佢好開心咁講Hello~ Good morning~

5mins後已經完成考試, 佢出嚟第1句說話係同我講: 今次會有A ga喇~

旁邊啲人唔知情的, 實會以為我好怪獸, 比好大壓力個囝! haha~ 事實係寶品真係當入去吹吓水就走, 我反而希望佢態度上可以認真d, 知道考試係要定定的.....


完成後例牌要搭吓南港島綫滿足吓大少~ 因為平時係好少機會搭~ 

反正過咗海, 24孝媽咪又順便去埋香港公園玩咗2個鐘~ 
好想假日盡量安排機會俾囝輕鬆吓~ 讓腦袋好好放空~ 
寶品好喜歡香港公園, 因為這裡的playground 夠多, 滑梯千秋沙池....玩到唔捨得走~



大家都好攰, 所以搭巴士返元朗~ 有得坐吓瞓吓~


落車在天橋買的~ 寶品叫哩啲做"鬍鬚糖"~ haha~ 不過佢覺得好痴牙, 麻麻哋鐘意咋~

2 則留言:

  1. 寶品叻叻呀,唔怕羞小孩最好,巨龍好怕羞呢,唉.....><""""

    回覆刪除
    回覆
    1. 巨龍俾我感覺係好文質彬彬,好品學兼優feel! 可能事實都係咁~^^"

      刪除