2018年1月23日 星期二

聖誕buffet 2017

仲未講完的聖誕篇~ 依加啲小朋友真係好幸福, 聖誕節大量節目+ party, 啲商場又多野玩, 真係唔擔心無野玩, 只擔心唔夠時間玩!! 難怪寶品話最鐘意聖誕節~ 

每年我哋都會去食1次聖誕buffet, 雖然係一定唔抵食, 不過聖誕食buffet係會佈置得份外繽紛, 而且特別有聖誕氣氛~ 所以都想每年大人細路開開心心食一餐去歡渡佳節~

以前我哋都係食24or25Dec, 但近幾年的經歷都唔太好, 一來好趕時間 (分時段, 每節只食2hrs) , 二來感覺好似要搶食咁! 帶住小朋友, 要照顧佢哋食野, 2hrs真係唔夠時間~
今年見黃金海岸酒店, boxing day食就唔分時段, 可以食3個幾鐘~ 啱哂! 可以慢慢食慢慢傾~

又嚟親子裝~ 其實妹妹都有份, 但我買大咗, 出年先著得....^^" 
至於daddy, 哩啲咁花lee 碌的pattern, 佢著1次就會收埋, 所以都係唔花錢買俾daddy著喇~
又因為我哋遲訂位, 要坐室外~ 為怕吹親妹妹, 所以今年係無帶妹妹去食buffet~ 出年啦!


差唔多黃昏嚟到, 先去商店玩吓啲小朋友遊戲先~

啲game全部都要俾around $30-$40玩~ 
大時大節, 開心無價~
寶品最鐘意玩波波池同埋彈床, 見到有得玩一定唔會錯過~ 一共玩咗2次!





玩泡泡~


騎馬仔~ 不過啲馬仔大多數都壞壞哋, 要好用力先行得到.....

玩到天黑~ 夠鐘就行番去酒店食buffet~

我個仔.... 每次去食buffet最關心係有冇朱古力噴泉....


糖全部都係糖~ 無眼睇~ 過時過節就尤得佢放縱吓啦~

今年開始, 我叫朋友們唔好送聖誕禮物俾寶品, 因為佢已經擁有太多玩具, 上年都仲有啲聖誕禮物仲未拆嚟玩~ 真係唔想朋友們再破費, 而且仲要傷腦筋諗送乜野做禮物~ 

所以今年的聖誕禮物數量少咗好多~ 不過就算只係得幾份, 佢都已經好開心~ 


妹妹聖誕look~ 今年妹妹只係跟我去咗2個party咋~ 希望出年大啲, 會乜都有佢份~






2 則留言:

  1. 出年識行就可以同埋妹妹去呢 ^^
    BTW,你地件親灸衫好靚啊,好節日Feel ^^

    回覆刪除