2018年1月5日 星期五

迪士尼酒店-國賓廳

12月初係我生日, 見迪士尼酒店住宿做6折優惠, 就睇吓國賓廳做緊咩價錢, 一家人去住番晚~
 因為一直都好想俾寶品體驗吓"睡衣米奇講早抖"哩個環節, 淨係國賓廳先有~  
我哋需要星期五in, 星期六out, 一查之下, 原來6折後都要4千幾~ 原價係7千幾蚊/晚! 不過鄧生話反正係我生日, 又諗唔到更好的節目, 就豪d請我哋住1次~ yeah!!

我唔知仲會唔會捨得俾錢住第2次, 所以都寫篇blog記錄吓今次的國賓廳體驗~ 大家可以參考吓有咩玩~

國賓廳位於迪士尼酒店7樓, 必須要係住客, 有房匙咭先可以搭到lift上7樓~ 感覺上係招待尚賓的樓層~ 去到7樓check in服務非常貼心, 有枱有櫈坐低等對資料check in, 服務員仲即刻問我哋飲乜, 拎咗2大杯蘋果汁俾我同寶品, 坐在梳化慢慢等~
當日國賓廳的房間都好滿, 好多人, 感覺上國內人多, HK人少....

其實都好快拎到房了~ 臨近聖誕, 房間裡有少少聖誕野送, 拖鞋都有聖誕圖案~

房間size、擺設雖然唔算係好有驚喜, 不過洗手間都夠大, 房間整體感覺亦好乾淨~


國賓廳的房間係一定有露台的~ 露台都好乾淨~

露台個veiw無得頂呀~ 好靚! 加埋藍天白雲同埋清涼的天氣, 真係舒服到唔想走~


本C9當日生日, 有個毛巾蛋糕送, 仲係整埋我英文名的~
我哋有諗過訂唔訂蛋糕, 但記得多年前在哩間酒店訂過一次生日蛋糕, 係極之唔好食.... 一向對酒店的甜品水準有所保留, 都係唔好浪費錢同食物喇~ 去到哩個年紀, 有冇蛋糕俾自己其實我都無所謂了~ ^^"  

活動時間表~ 一連串活動等緊我哋體驗~ 同埋每日4個時段都有食物&飲品供應ga~

不過下午茶同埋宵夜時段供應啲只有曲奇 & 糖果, 大家唔好期望會有好豐富的食物啊~ 但飲品方面就真係唔錯, 又算多選擇, 最鐘意有冷壓果汁~



小朋友一見到糖就開心! 糖果放題.......

晚上的重頭節目就係等睡衣公仔出嚟合照~ 一場嚟到, 絶對唔會錯過哩part!
今次唔係米奇米妮, 係睡衣唐老鴨! 原來係random的, 其實我鐘意米奇多d~^^"



晚上因為國賓廳供應的食物唔多飽肚, 唔可當正餐, 所以我哋去樓下晶荷軒再晚餐, 無睇煙花~ 但聽閒都距離好離吓, 所以應該唔睇都無所謂~

飯後就準時去聽故事~ 有英,普,粵3個section~ 每節都係5-10mins左右, 寶品聽哂三種語言~


晚上回到房間, 驚喜發現有開床服務, 送咗隻睡衣唐老鴨公仔~ 相信係配合番頭先出場的公仔人物~ (床頭都有隻聖誕襪送)


除咗以上的睡衣人物拍照同埋講故事環節, 仲有其他活動俾小朋友玩的~
到酒店的童話天地, 上小小聖誕老人訓練班~ (近聖誕先會有)
平時入童話天地, 非住客係要收費的~ 裡面係堡壘滑梯, 煮飯仔, 玩具, 圖書等等......







聖誕高飛狗會出嚟同大家見面影相~ 工作人員教小朋友唱聖誕歌, 扮聖誕老人笑~ 做吓手工~ 好快就上完堂又有張證書.....




在酒店大堂同聖誕米奇米妮合照~ 如果在樂園內想影哩張相, 都唔知要排幾耐呀!! 酒店影就少人好多快好多~


今次2日1夜都留在酒店, 玩咗幾次不同的小手工~ 都好啱4歲幾的寶品~ 不過如果小朋友年紀再大d, 可能就無咁啱玩, 會覺得太簡單~ 





 平時去住酒店, 我哋都會瞓到好晏先去食早餐, 我今次早咗, 因為要去睇高飛教灑太極! 但鄧生仲瞓緊, 佢可以為咗瞓覺而唔食早餐! ~.~"
揀咗個靚位, 可以邊食邊睇卡通~



高飛灑咗幾分鐘就完lu~
在酒店搭lift時, lift門一開~ 竟然見到Alice在lift內! 真係好奇妙又好有緣呀! 上次Alice陪寶品坐過咖啡杯, 所以寶品對佢印象好深~





第2日玩到中午, 我就要陪哥哥出番市區學野喇>.<~ 妹妹就跟daddy返屋企先~ 
無辦法la~ work hard play hard~ 有啲班係唔方便請假, 就盡量都去上堂~
有得搭迪士尼shuttle bus, 寶品好興奮~

之後轉迪士尼線~ 學完野後, 又陪佢去食火車壽司~  

 雖然話係慶祝我生日, 但其實全部活動都係為哥哥而設~ 成個trip佢最開心啦~ 妹妹就未知發生咩事~ 不過難得仔囡仲細, 仲會陪住我過生日, 就哂佢哋又有咩所謂? 最梗要一家人開開心心~
今年買咗photo pass, 所以生日當天都入園影咗好多全家幅留念~ 今年生日都過得好豐富好快樂呀~




3 則留言:

  1. 嘩~~唔係「豪d」,係十分豪啊......
    不過小朋友咁開心,好值得 ^^

    寶品同alice好有緣呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我覺得未必有下次, 同一個價錢, 可以住隔離酒店2次, 可能我會揀住2次平少少的~^^"

      刪除