2018年1月4日 星期四

去生日會@元朗448農莊

在元朗的448農莊對我哋嚟講都方便易去, 近過去大棠~ 寶品去過3次了~ 早幾星期, 朋友生日, 原來可以在裡面野餐or bbq 攪慶生的~ 詳情各位打電話去問會清楚d~ 帶去的生日蛋糕, 園內士多會幫忙雪住先~ 448農莊裡有好多不同設施啱小朋友玩, 一定唔會悶~ 家長無需費心思請小丑玩遊戲、請人畫臉、book吹氣彈床.... 在大自然跑跳吸啖新鮮空氣的生日會, 其實都幾好吖~ 

一入園就見到左右2排小花海~ 都幾靚ga~ 我個人建議秋冬去農莊會比較舒服, 我試過6月天時帶寶品嚟, 結果我倆都慘被蚊/蠓咬到手腳臉都花哂......真係太深刻太可怕.....冬天嚟著哂長衫長褲又唔多覺有野咬喎~ 所以我都係支持夏天去playhouse(有冷氣唔會中暑), 冬天去農莊~

半年前~

半年後~


朋友仔5歲生日快樂~

比咗入場費後, 園內爆谷、棉花糖都係任取的~ 任你食~

自從知道離心力的感覺後, 寶品就驚咗玩啲好高既野~ 仍然係唔肯玩哩條長滑梯~


新野~ 寶品好愛玩的吹氣彈床~ 但要另外收費, 好似$30/10mins~
 

仲有佢最愛哩架紅色舊巴士....因為可以玩門! 真係唔明白佢點解咁鐘意玩開門關門....每次都要鬧到口水乾, 叫佢唔好玩隻門, 因為驚會夾到其他小朋友的手! 


指定時間可以餵羊的~ 不過好多人好迫~ 
傻仔寶品竟然試味, 同我講羊仔食的包皮幾好味.....其實啲包皮係好硬吓, 無乜水份, 唔知放咗幾耐, 存放的籃又污糟......>.< 



聽講2018年假日入場票價會加至每位$80 (大小同價)~ 大家留意~

4 則留言:

  1. 第一張相好靚啊,好似去左花展咁呢 ^^
    原來會加價...噢....
    不過最鍾意去呢d,夠健康又可以放電 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 返開元朗可以去吓吖, 都近近哋你舊居~^^

      刪除
  2. 我住咁近我都未去過呀~ 我都要搵次同小寶去下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 休日都多人要BOOK ga~ 閒日少啲人, 不過無咁多活動呀好似~ 你留意吓~

      刪除