2013年11月26日 星期二

又淘書!

唔好以為我好怪獸, 成日買書谷個仔睇書~ 今次淘的大多係玩樂性質的貼紙書和填色書~

上排左邊3本迪迪尼colouring book品質很好, 似係正貨~

燈~燈~~ 加埋3千個貼紙! 有排玩有排貼喇~^^
其實我都有擔心過, 寶品他日會唔會通屋亂咁貼貼紙.....不過事實上, 好多小朋友都好鐘意貼紙的~ 包括我自己細個時, 都非常愛貼紙~ 我認為一個快樂的童年, 係應該有貼紙享受貼貼的樂趣~ 唔想因為怕佢四圍貼難清理而剝削佢玩貼紙的機會~ 最多試吓俾d 心機教導佢, 貼在適當的地方囉~ 如果唔聽教的話, 就規定要我陪同先俾貼紙佢玩囉~^^"

依加d兒童圖書真係越出越多花款! 連3D書都有!! 要戴埋3D眼鏡嚟睇~ 感覺好有趣呀! 雖然唔知寶品對太空有冇興趣, 不過見唔算貴, 就買一本試吓la~

睇牙醫書~ 裡面有貼紙~ 有遊戲~ 同埋講解去睇牙醫既故事~ 題材有益又啱小朋友睇~

專心睇電視的小朋友!!
寶品真係好鐘意睇電視, 每次開電視佢都會目不轉睛咁望到實, 可能因為聲畫太吸引了~
因為睇過好多報導都話兒童多看電視會影響學習的專注力, 雖然未必係真, 不過我覺得成人劇集都對小朋友無乜益, 而且我相信睇電視係會沉迷同埋會變成一種習慣~ 為怕他人佢只愛有聲有畫的電視而把教材圖書打入冷宮.....我哋都係決定唔俾佢睇咁多~ 所以寶品平日係無得睇電視ga~ 我哋都有犧牲, 陪佢一齊唔睇~
不過有時去娘家, 或者有朋友嚟, 我哋都會照開電視, 唔想悶親D朋友~ 又或者有時有D節目我好想睇, 都會偷雞睇吓~ 所以寶品又未至於係零電視吓成長, 只係大部份時間唔睇, 唔想佢變成習慣啫~
有時真係好唔得閒理佢, 我就會播教材DVD俾佢睇, 佢好鐘意ga~ 睇到眼都唔眨! 不過我都盡量唔俾佢睇太長時間, 不然實好快近視~     

8 則留言:

  1. 我細個都好鍾意儲貼紙架!!呢家仲有成盒係度架!!!
    其實你呢家都可以俾貼紙佢玩,佢發現fing極都fing唔甩好搞笑,同埋都可以訓練D小肌肉架!!!
    睇電視真係唔好架,係真係會影響專注力,你諗吓電視打機呢D,同一時間有閃光,有畫面,有聲音,幾咁吸引,但當小朋友慣咗要咁大既吸引力既時候,要佢坐定定睇書,做其他嘢,佢地都會覺得好悶無吸引力...
    我有個親戚個仔,本來都專注力不足,但佢媽媽為咗方便,當個仔一嘈一搞搞震就隊部電話俾佢玩.佢有過度活躍,本來可能一D行為治療就OK,但...佢呢家打機跟本打上癮,叫佢做乜都唔肯做,其他遊戲都唔點玩,搞到要食都算幾重份量既藥去控制,而另一個親戚既女,佢就無大問題,不過佢媽咪都係間中會俾佢打機,又係任佢睇電視,呢家佢坐唔定,要佢做功課,簡直想中佢幾拳,真係坐唔夠10秒就落地搞呢樣個樣,所以佢媽咪呢家唔再俾佢睇電視,希望改善到.
    你平時唔得閒,俾佢玩吓其他玩具會唔會OK呀,播CD,俾書仔佢?我覺得會好過俾DVD,因為oxford path既user guide都有講3歲前唔好俾小朋友用佢地個部好似ipad既嘢住,我覺得睇DVD都唔好咁早住,可能等佢歲幾兩歲會好D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我個仔嘈生哂, 我都會忍唔住俾個電話佢玩flash card apps ga....你咁講我真係驚驚哋!!! 以後都係唔俾佢玩喇, 過多幾年先! CD已經對我仔無大吸引力喇~~
      個評估主要係跟進你點用套教材, 同埋教你點用D書同埋POSTER,點吸引BB注意力, 比講座講得深入D~ bb仲咁細, 乜都唔識, 真係做唔到咩野評估~

      刪除
    2. 係呀!!!我以前都諗睇少少電視都無所謂啦,我地以前都係咁...但發現呢家D小朋友專注力真係差咗好多(我有舊同事個女又係專注力不足),我諗可能呢家電子產品太多,而且科技進步,D電視劇遊戲都做到好刺激好吸引,所以更令人投入去睇/玩都忘形.講真,阿仔日日都去6299度,咁佢地間中都開電視,同埋去婆婆屋企,都避唔到,但可能阿仔係屋企真係完全無電視睇,佢係間中望幾眼又玩返玩具.
      或者你真係唔得閒時,將阿仔交俾姐姐睇一陣,你有時心同佢出去行吓街行吓公園仲好,等佢接收天然既環境刺激,聽多D自然既聲音,見多D唔同顏色既植物,又見唔同既人,我覺得咁佢地都會覺得好吸引~
      我一堂家長堂都未上,D時間來唔到...或者下年勁上晒D堂!!!

      刪除
    3. 你會唔會續會呀? 因為頭果幾年D書係最易爛的, 續會就可以換書, 同埋繼續有跟進用套野用成點喎~ 所以我都想可能頭幾年繼續續會先~

      刪除
  2. 佢地好like貼紙書架,咁多書第時寶品一定愛睇書

    回覆刪除
  3. 可否share 買書的link?
    一仔都好喜欢玩手机,真係要減少d玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. http://h5.m.taobao.com/awp/core/detail.htm?id=18889585642

      刪除
  4. 3d果個你自己有無玩呀??
    我有興趣呀...hehe, 其實而家買左既書我自己都勁有興趣, 始終我地細個都無咁多咁靚既書~
    我都勁買書, 買到同事都話...睇唔睇得哂架...我自己就覺得...學海無涯ma...hahahhaha

    回覆刪除