2013年12月3日 星期二

大小姐又生日喇~

眨吓眼大小姐我又走到30歲哩個關口~ 代表自己已經不再女仔, 要用女人嚟形容~ 以前青春少艾時真係唔介意大大聲話俾人知自己幾多歲, 30歲過後就變得唔會太想刻意去提歲數~ 所以以後唔會再刻意講係幾多歲生日了, 大家自己數吧~ haha 依加我反而期待阿囝1歲生日的來臨~ 不經不覺我就快為人母親1年喇!

今年生日無乜特別節目~ 我揀咗去洲際high tea~ 之前聽過幾個blog 友讚中式high tea好味道, 所以我就去一試~ 果然好好味呀! 值得推介!  



雖然在場眼見好多客人都係選西式high tea set~ 不過我試過後, 還是覺得中式的啱我口味d~

另外要一讚酒店服務員的服務態度好好~ 食物嚟到自動波介紹各種點心糕點~ 不時會行埋嚟問吓我哋食物質素ok唔ok? 又會主動話幫我哋影合照~
好寸咀的口水肩! haha

寶品bb全程都好扭計呀~ 扭抱...喊....同埋尖叫! 真係失禮C人....=.="

我忘記帶餅餅, 於是去美心買咗袋排包~ 寶品like爆! 係咁追食, 餵遲一陣就尖叫...喊....=.="

食飽飽就去附近1881影吓相~ 好多人啊~ 仲好多賓賓.....佢哋乜都影一餐, 真係唔太想同佢哋迫! 同埋我覺得依加d工人都幾有錢, 好多都用新ipad 同埋新型號手機影相~


晚上同屋企人去流浮山食咗餐好貴的海鮮餐! 多謝阿爸~

小攸子今年識唱生日歌俾我聽了~ 唱得好攪笑, 甜C我~^^


公司同事送的生日蛋糕~

仲有鄧生買的~ 我指定要試hello kitty彩虹蛋糕~ 因為好靚, 同埋添近, 方便鄧生取餅~
估唔到美心的彩虹蛋糕進步咗! 多咗鮮果肉好味咗~ 如果可以再減d cream會更perfect!~

唔知阿囝明年識唱生日歌俾我聽未呢?^^

仲有我班好姐妺~ 今年去咗試K11的"大都烤鴨"~
湊住個仔唔得閒影食物~ 不過質素真係唔錯, 難怪咁難訂位~
只得一張食物相~ (係朋友影的)

朵花超靚呀~ 不得不讚吓廚師的心機同埋刀功! 白色的係酸蘿蔔~ 下面係磨菇同木耳~

12 則留言:

  1. 補足生日快樂!!!
    我都開始唔想提住幾歲生日喇...直情想唔記得幾時生日,不過....我同阿仔同一日生日,所以避唔到喇
    我都勁期待阿仔一歲(好矛盾),想快D可以拖住佢周圍去XDDD
    哈哈!!好快寶品都會吹生日歌你聽啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同阿囝同一日生日咁易記, 都幾好呀!! 你會唔會攪生日party? 我已經好期待幫阿囝攪1歲生日會, 諗緊點攪喇~^^

      刪除
    2. 哈哈!!!都會搞個小型生日會,都係爺爺嫲嫲,公公婆婆兩家人一齊慶祝吓咁咋~

      刪除
  2. belated 生日快樂!!! 做左人mama, 的確注意力放哂係bb度, 其實自己生日都已經唔期待lu~
    係wor, 我屋企姐姐, 用o既手機仲modern 過我, hahhaha
    btw, 上次見到fb 寶品訓到咁忘我o既樣, 真係覺得好好笑.....hahhah

    回覆刪除
    回覆
    1. thank you!! 佢眼瞓起哂, 點攪佢都瞓得著, 好攪笑~^^

      刪除
  3. 生日快樂! Intercon果個"包籃"裏面係咩黎架? 聽完你講又有少少想試中式喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 裡面係蛋糕嚟ga, 不過d 餡係咸ga, 好似係d 磨菇之類~ 熱熱哋上ga~ 幾好味~ 但最後我哋太飽, 都食剩咗1個蛋糕~^^ 你得閒可以一試呀, 食得多西式的, 偶然轉吓口味都唔錯啊~ 不過自助餐方面, 就成日都聽人講話貴得嚟唔值, 唔算好好食~

      刪除
  4. 生日快樂呀 ^0^
    對呀,美心呢輪真係進步左,佢D Hello Kitty cake 又靚又好味呢 ^^
    出年寶品一定會識唱架,到時用bb話唱,一定好可愛,heehee
    再祝你身體健康,開心快樂 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 攪到我都想試埋另一個hello kitty 頭的mousse 蛋糕!!^^

      刪除
  5. happy b'day!!!!
    幾多歲唔緊要, 最緊要你個樣仲係好young^^
    我覺得中式tea set好好味呀, 同埋而家出街我都會帶定餅仔, 因為bb見到我地食佢又無得食, 真係會唔耐煩..hahah

    回覆刪除
  6. 生日快樂呀,個kitty cake真係好令!

    回覆刪除
  7. Belated Happy Birthday~
    中式high tea又幾特別喎

    回覆刪除