2013年11月11日 星期一

靚靚圍欄~

踏入8個半月, 我隻懶豬仔終於識爬喇!! 都係時候要用安全圍欄去限制佢既活動範圍~

因為爬多D對腦部發展係有幫助的, 所以我都叫工人姐姐唔好成日困住佢, 比佢出嚟爬吓, 唔得閒要走開先放佢落去坐監~

本來朋友都俾咗套2手圍欄我哋, 不過貪靚的我一直對鬆記的圍欄念念不忘.....因為可以襯返套膠地墊, 實在係perfect match! 日本袋購價連送貨要接近2千元! 見元朗鬆記專賣店賣$18xx, 所以決定元朗自取! 鄧生竟然無話太貴, 今次仲由佢送俾阿囝tim!

實太太靚喇!! quality仲好好, 完全無膠味~

可變形, 仲附有一條紙尺, 俾你量度bb的長度~


寶品從此被困了~ 佢當然係唔鐘意被困住啦! 一放入去就即喊......

多一個小朋友家裡真係多咗好多好多野!! 嚟緊仲有套玩具廚房同埋書枱仔.....我以前既玩具房同埋客房己經變咗雜物房喇!! 全部都係bb衫....同埋勁多紙箱! 好想搵一日的起心肝清吓啲野!


早幾日返緊工, 工人突然打嚟話bb在床邊撞親, 隻牙流血! @@ 吓!! 我勁擔心佢有冇撞甩牙!!

好彩最後知道撞到牙肉流血, 2隻牙仔無事!~~~
因為在床邊爬企係必經階段, 我唔可以阻止佢, 唯有買野包住~ 在$12店買的包圍, 頂得幾耐得幾耐, 希望佢唔好咬爛食落肚就得喇!

16 則留言:

  1. 真係好靚呀!!! 襯哂一set, 勁正~~
    陰公豬, 好在無事ja~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩無甩牙,雖然話係乳齒, 但做無牙佬好慘ga ma!

      刪除
  2. 真係好colorful!好靚!
    撞到牙流血,好痛呢,好彩d牙無事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩無甩牙, 屋企真係邊度都有危機!

      刪除
  3. 隻牙流血.....你聽完有冇即刻飛返屋企呀? @@""比在我一定嚇c......@@""'
    個圍欄好靚呀,咁靚,你又like,抵呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 想...但唔得la,返緊工, 唯有叫奶奶去睇吓佢有冇事!

      刪除
  4. 圍欄好靚呀!!!
    其實如果平時你係屋企睇住,俾佢係地下周圍爬吓,枱底椅底佢想爬你又睇實安全都俾佢爬,因為呢D地方佢要dup低頭又要諗點爬過去,可以好好發展佢地既空間感手腳協調等等,我見我仔第一次爬椅底,佢入咗椅底爬出嚟時撞頭(當然唔撞得勁),但佢撞咗兩三次,佢就學識爬出嚟時要dup低個頭嚟爬!!
    你訂咗咩書枱呀!!!我都係淘寶訂咗個A版好靚既抬椅,不過月尾先有貨XDDD
    過多一兩年又要再訂一套真係用嚟學習用既書卓椅,諗住買個D可以調教高度既,雖然好貴,但係對佢發育好D,同埋我見可以105cm-180cm都用到,咁計返都抵既

    回覆刪除
    回覆
    1. 我美國代購買咗張Step2 出的書枱仔, 可以畫畫同寫字用, 不過好細張ga ja~ 我估上小一就要換書枱ga喇~~
      廚房我都係買咗Step2, 因為太鐘情哩個牌子的廚房了!!
      d可調教書枱好鬼貴, 個樣又leung leung地, 我哋都唔知買唔買, 到時再諗, 或者睇吓其他用家既評語再決定~
      ikea d書枱仔都好得意~ 不過好矮,只係for 好細個的小朋友~

      刪除
    2. 我暫時睇中咗岡村既書枱,佢係木造書枱,感覺無咁老土,其他牌子個D我覺得好唔靚XDDD
      我都好想買個step2廚房,等你收貨寫blog再研究吓先XDDDD
      係呀!!我啱啱打電話問oxford path playgroup問,原來荃灣既ABC pathway唔開一歲班=.="
      同埋如果有member(係abc pathway唔係oxford path)就報course減$500,我應該會讀銅鑼灣既一歲班,睇吓上咗幾堂感覺點,還掂有cupon唔使錢,如果ok會join,咁到時你想報,可以我介紹你,咁你同我都可以減$500喇!!!!!

      刪除
    3. 吓???咁遠?! 我以為可以去荃灣上playgroup tim! >.<

      刪除
    4. 如果去唔到銅鑼灣,你報1.5歲班,荃灣有
      同埋真係早D報名,我銅鑼灣個度都未confirm幾時有堂...不過佢話都有D媽媽問,所以都大機會,咁我又有個朋友打算一齊上,at least有兩個人,咁應該易湊夠一班,你早D問定啦(記得留意playgroup cupon幾時過期,唔好浪費呀!!!!)

      刪除
  5. 圍欄真的好靚呀!bb真的好難避免受少少傷呢。你咁多bb衫同玩具,會點處理唔啱用嗰啲?如果你會賣話我知,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未知幾會有生多個, 所以新淨的我都會KEEP一KEEP先, 如果下一胎性別唔同, 咁D衫就會送俾親友朋友之類~ 你有興趣我都可以私下俾你ga~~

      刪除