2013年11月25日 星期一

7...8...9個月喇!!

一直以嚟都無乜詳細記錄寶品的成長進度~ 主要都係因為我懶同埋無乜時間~ 今次又一次過放哂第7、8 and 9個月的蛋糕相~ 諗住切到1歲之後可能唔再每月1 cake喇~ 一來我哋次次都食唔哂, 二來切得太多可能寶品會覺得食生日蛋糕係平常事, 就無咁興奮ga喇~ 還是每年一次會令佢更期待and珍惜~

7個月~

8個月~

9個月~ 

真係越嚟越大個仔~ 長高拉長咗, 感覺無以前咁好肉哋了~ 不過由初生到現在佢都中碼bb, 唔算好肥又未至於瘦削~ 

8個半月時終於識爬~ 不過都係成日懶得爬, 要搵野引佢先有動力爬多幾吓~ 照推斷佢應該都會係遲識行的bb~

大肌肉發展唔算超卓, 不過小肌肉佢又ok ga wor! 食星星餅超快, 好細個已經識自己拎完放入口, 仲好少失手!
有一晚我在床上玩電話無留意到佢, 俾佢抆咗咁多紙巾出嚟!!@@" 快到吖! 忍唔住鬧咗佢一句: 你個衰仔!! (好阿媽的口吻~ haha)

Oxford path的英語教材我哋由寶品3個月開始用~ 用咗半年了~ oxford邀約我哋做1對1評估, 跟進bb的發展同埋學習進度~
寶品頭半個鐘都好乖乖的聽住導師講野, 又識比反應, 非常合作~ 之後就開始無耐性, 扭扭拎拎搵野玩~ 導師話佢都算幾好ga喇~

寶品勁鐘意去街街, 每次出街都好開心興奮~ 可能平日長困家中真係太悶了~ 當日我咩住佢搭西鐵, 來回都有人讓座比我哋~ 其實HK都仲有好多有功德心和愛心的人~

唔知係咪因為啱手形, 佢勁鐘意喳住條扶手, 捉實唔放~

近來寶品突然認人, 變得很黐身, 尤其黐我同埋我阿媽! 竟然愛我多過日對夜對的工人姐姐~ 黐身仔唔多肯俾其他人抱, 容易喊, 成日都扭我抱, 好彩都仲肯比鄧生抱, 不然真係黐住周身唔得閒~ 

正當我成日口不對心, 把口話佢煩, 其實心裡面好冧^^"......沉晚就發生咗"寶品嬲媽咪事件"!

話說沉晚寶品在玩裝奶粉的膠樽, 食得津津有味(佢乜都放入口咬ga), 我準備沖奶俾佢食, 所以就一手搶咗佢個樽, 佢立即超傷心咁爆喊! 因為佢喊係平常事, 所以我無理佢, 繼續開奶, 以為佢見到支奶就會無事~ 點知佢竟然連最愛的奶奶都唔要唔食@@"! 繼續聲嘶力竭咁喊, 仲好嬲咁推開我支奶, 我張開手話抱佢(平日佢最鐘意我抱的), 佢都推開我隻手唔要我......
於是我帶佢去佢平日最鐘意的地方-廁所~ 又帶佢去客廳玩, 諗住平伏佢心情, 可惜都係仍然聲淚俱下咁款.....睇得出佢真係好嬲我, 佢不斷掙扎唔要我抱, 真係勁傷我心! T.T.......
最後我唯有搵工人姐姐啦..... 佢過返姐姐手又無野喎, 仲肯食奶tim! 你個衰仔.....T.T.....

之後姐姐叫我去沖涼先, 佢湊住BB, 好彩沖完涼後, 寶品再次見返我又伸手要我抱~ 睇嚟佢已經忘記咗頭先件事!
事件令我覺得, 原來阿囝唔要我, 我係咁傷心! 既然佢始終都會長大,有毛有翼有自己世界, 不如我好好enjoy佢依加黐住我既moment la~~

11 則留言:

  1. 寶品D表情好似你呀!
    細個黐媽媽, 大個都應該會黐媽媽多D架... 我就係一個例子喇...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望第時佢唔黐我時, 都當我係好朋友咁乜都同我講la~

      刪除
  2. 仔仔黐自己多啲真係好冧架!寶品咁細個就識嬲人嗱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都覺得佢好似好多野都明白, 只係未識表達, 佢識嬲人, 同埋我每日返工出門口, 佢都表現出好唔開心同埋想去街街咁!

      刪除
  3. 阿囝黐自己,係一件好開心既事

    回覆刪除
  4. 佢呢家咁黐你,可能係有分離焦慮,好多BB到呢個時期都有,大D就會消失架喇,所以俾佢黐吓啦,遲D想佢黐都難呀!!
    我本來10月做個一對一評估,但我覺得佢都未真係用套教材,所以改咗下年4月(因為5月個會藉到期),佢地OK喎!!!其實評估D咩呢?佢地咁細個又未試講嘢???
    我仔呢家都識發脾氣喇!!!如果要唔到想要既嘢,就會發忟,扮喊!!!佢知我話佢,見我黑面就即喊...所以呢家D小朋友好似太醒,好難教咁=.="

    回覆刪除
  5. 你試下次拎佢手中物件時講要開奶,佢久而久之會明,同大大下冇咁易嬲,同佢地識睇人來蝦,知你錫佢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大眼仔cake where to buy? And how much?

      刪除
    2. 在元朗的"麵包爸爸"買, 元朗有兩間分店, 我唔知其他區有冇呢? 晚上8點後有8折, 折咗好似$120~
      雜果蛋糕,不過麻麻哋好味, 太多cream~~

      刪除
  6. 好在寶品無嬲你o者~~~~
    我都想小寶痴我多d呀...不過佢痴benny多d~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪因為你做惡果個, 所以佢痴benny多d?

      刪除