2013年11月20日 星期三

"皮婚" @ Full House

又嚟到11月13日, 結婚咁就3週年喇!~ 今年同過往幾年最大的不同, 就係天陰有毛毛雨, 之前幾年都放晴大好天ga!

今年雖然我都有照請假, 不過鄧生有工事忙, 我哋無特別去邊度玩, 淨係食咗餐晚飯慶祝吓~

我唔太想食buffet, 因為每次都吃得很少....又唔想花太多錢去酒店食貴價晚餐~ 最後簡簡單單揀咗"Full House"食晩飯~

之前聽講果呢間餐廳的佈置係以wedding做主題, 所以就決定結婚紀念日嚟試吓!
位置在K-11對面~ 門口有架粉紅mini copper, 非常搶眼易認~


架車其實係甜品櫃來的~


門口有1家4口公仔~


一落樓梯, 就見到有大梳化同大公仔~ 好多人在此留影~

間餐廳開咗唔夠1年, 睇落都幾新淨, 坐位好鬆動~ 裡面聽講有結婚租衫同埋book影相等服務, 不過又唔覺有sales sell野喎~

新娘公仔~ 我都有同佢影合照~^^ 唔知點解,自從生完仔後, 覺得結婚好似已經係好耐之前既事咁....


充滿卡通的menu~


睇落佢似一間西餐聽, 其實佢係有得食星馬野的! 有喇沙...炒貴刁....海南雞等等.....感覺上好似同個場唔係好match! @@

哩度係無set叫, 全部分開點菜~ 而且價錢唔算經濟~

頭盤‧蟹餅~

頭盤‧大菇菇~

飲品都係單點~ 我係唔飲酒的, 所以又係點埋哂d 甜野~

主菜點咗牛柳同埋雞~ 2樣都唔錯~

我問佢有咩特色甜品, 佢話係心太軟......其實我覺得心太軟都幾無新意, 不過佢話好就即管試試la~ 最後出到嚟個賣相唔算靚, 不過唔太甜, 味道都唔錯~

例牌週年禮物 - 黃金戎子一隻~
每年鄧生都會到紀念日先買戎子, 因為想單據上的日子是11.13, 特別有意思~
同時亦見到幾年來的金價一路係咁....跌!
3年嚟同樣都係去六福買, 其實我好想揀花花款, 不過行咗幾間都無啱心水, 一係就同之前買的款式太相似...最後揀咗哩隻新款~

食飽飽我哋就去海港城取蛋糕!
今年我都係幫襯ms B~

海港城新店地方都幾大, 有好多張枱可以坐低歎cake~

今年我揀咗哩款靚靚蛋糕!!

拎返屋企同阿囝一齊切~



個蛋糕外型100分, 不過味道就甜咗d~ 除咗裡面有好多色彩縯紛的熊仔糖外, 連d cream都係用綿花糖打成的~ 成個蛋糕都充滿咗香香的糖果味!
不過太甜的蛋糕, 始終唔係我杯茶.....啱小朋友多d! 而且個蛋糕500g都要七百幾蚊, 好似唔係太值.....還是彩虹蛋糕最得我歡心!!

其實紀念日有禮物、有蛋糕、有鄧生、有阿囝我已經好滿足~ 當然如果阿囝可以一齊去食飯我會更開心la!~ 因為寶品現在很黐身又容易扭計, 所以鄧生成日都唔願意帶佢出去食飯, 話等佢大d先~ 但佢始終係我哋屋企既一份子嘛>.<, 雖然辛苦d, 我都會好想阿囝一齊參與, 一齊去街, 俾佢見多d 世面~~
現在每天上班前跟寶品say good-bye, 佢都會好唔捨得我咁, 扁咀唔開心, 想我帶埋佢出去~ 攪到我每日都唔捨得出門口, 會好掛住佢~~ 希望bb遲d可以早d 返學, 唔駛日日困在屋企咁慘慘la~



8 則留言:

  1. 係,又一年,好快,happy 3rd anniversary , 連fb都見好多人食週年飯,有小朋友出街食真係好唔自在,佢地又冇耐性,大人又心掛掛,大小小要學自己畢,就更煩,厚面皮整到人地餐廳一地都係,但又沒法子

    回覆刪除
  2. 真係好sweet呀!!!! 3周年快樂呀!!!
    你堅持同寶品出去啦~~~同佢去多d街, 佢會開心d ga~~~

    回覆刪除
  3. 3週年快樂!!! 遲D你地慶祝週年既地方, 可能會移師去迪士尼, 海洋公園, 可以同埋寶品一齊玩!
    個蛋糕真係睇到都覺得甜呀! 間餐廳好得意~

    回覆刪除
  4. 三週年快樂呀,繼續甜蜜幸福喔 ^^
    間餐廳幾靚呀,d 公仔好可愛呢 ^^

    回覆刪除
  5. happy 3rd anniversary!!!!
    鄧生好錫你呀~
    希望你地永遠都keep住咁sweet~
    遲d再生多個就真係1家4口la^^

    回覆刪除
  6. 皮婚快樂!!!
    下個月都結婚記念日...都可以諗諗去呢間喎!!!
    我反而想只同老公一齊慶祝...不過我實掛心阿仔
    所以都應該三人行喇!!!
    我仲諗今年你買咩花花戒子,不過呢家個款都幾靚呀!!!

    回覆刪除
  7. Happy Aniversary!!
    最近我都覺食buffet唔值, 最主要都係食唔多, 都係去餐廳order喜歡菜式更化算.

    回覆刪除