2013年11月1日 星期五

寶品1st Halloween

寶品第1個萬聖節,趁佢仲係bb, 一定要幫佢扮得意啲留念!都係果句,過咗就無~
上網買野實在太方便,見到好多扮野衫仔都好鬼cute!我見到有天線得得b, 真係超過癮!好可惜無合適的尺碼了!依加仲掛住果件衫,好想好想俾寶品扮天線得得b呀……(變態!)
第1個造型係大笨象! 未生已經搵朋友幫我在美國買定~雖然粉紅色係for女仔,但我幾鐘意大笨象~加上朋友話大象代表智慧,就更加鐘意喇~ 哈哈~





仲有我喜歡的大眼仔!cute !^3^

 




10 則留言:

  1. 你真係搞鬼呀! 大象好得意, 但佢似乎唔係好鍾意大眼仔喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 一來件衫唔係太舒服, 2來我哋影咗好耐, 先用手機, 之後用即影即有, 然後又用相機, 佢影到發忟憎呀~ hahaha

      刪除
  2. 大眼仔件衫好靚喎,腳位最攪鬼!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 其實套衫我買3歲SIZE, 但依加竟然穿得落!

      刪除
  4. 大眼仔好襯呀~~你個仔雙眼一樣咁大

    回覆刪除