2013年10月30日 星期三

幾時上playgroup好?

寶品踏入8個月後, 我開始諗應該幾時開始俾佢上playgroup?
我認識的mami朋友中, 有啲6個月已經開始上, 亦係啲係完全無俾小朋友上playgroup~ 我認為小朋友隨住生長發展, 好多野慢慢自自然然會學識, 我唔急於太早train阿囝, 亦覺得贏在起跑線都唔代表他日一定讀到書, 一定飛黃騰達.....

我擔心的, 就只係幼稚園學位!!

為小朋友好, 我哋一定係選擇自己區的學校, 返學方便最梗要! 如果要小朋友咁細個晨早起身搭車誇區返學, 我覺得有d攞苦嚟辛, 小朋友亦未必快樂~

可是元朗區係繼北區之後第2個爭學位區.....雖然寶品係蛇仔, 無龍年效應, 之但係預計可能有3分1的龍細仔爭唔到學位會退落去同蛇仔同屆讀書~ 做大大B~ 所以蛇仔學位都一樣會多人爭~

對於我哋哩D完全無人事關係的家庭, 單係1張報名表, 都要排餐死! 想入到理想的幼稚園, 咪就係唯有靠小朋友interview表現好,同埋合老師眼緣囉!!

跟據小攸子近日多次的interview經驗, 發覺元朗區好多幼稚園的interview問題並唔深, 只係問啲日常基本野~ 看來學校並唔係要求小朋友有幾叻, 最睇重都係肯唔肯聽老師指令、有冇喊、有冇四圍走、有冇十問九唔應.......

因為寶品每日超長時間都係跟工人姐姐獨處, 加上我唔會俾工人自己帶佢去街街....所以平日真係長困家中! 想俾佢見多d世面, 多d同其他小朋友相處, 同埋學習聽老師的指令, 我真係覺有報playgroup同埋n班的需要~ 唔想佢既世界經常只有佢同埋工人~ 對住工人不如早d返學讀書, 啟發佢既潛能, 同埋適應團體生活~ 咁遲吓interview都可以無咁怕羞! 我唔想他日佢in得差, 我才來抱怨自己無幫佢報pg/n班做準備.....

近日開始搵playgroup資料(只搵元朗區), 有幾間都話要足1歲先可以上堂~ 睇嚟應該等寶品足1歲先上pg了~ 到時大d, 吸收都應該好d快d~


其實近年身邊好多朋友都生咗bb, 我哋周不時會攪bb gathering, 其實咁都可以為寶品增添不少同小朋友相處的機會!^^
   
 咁啱寶品成日都係做細細佬, 排最尾~^^
從相片可見, bb性別比例真係男多女少呀! 囡囡變得很矜貴~
初生的寶品, 細細粒又黑蚊蚊.......
  
 又係全男班~ 其實仲有我的小學同學未gathering過, 又係全部都係生囝囝@@!

終於有番個囡囡(小樂兒)~ 無咁悶~~
bb們越大越難control, 想佢哋整整齊齊泊住影相? 好難喇!!各有各玩, 采你都傻!~ haha

當然最經常見到面的, 都係2位表哥仔~ 小攸子+迪迪~
有人一齊爭玩具玩, 真係寧舍好玩的! 




9 則留言:

  1. 記得甜魔媽媽介绍元朗的Jolly Kingdom 幾好嫁。
    我仔仔都係工人姐姐湊,现在識行,嫲嫲有时会墆佢落樓下。
    d playgriup 实在唔就腳,如果有學校收讀N班,就唔報pg 了。

    回覆刪除
    回覆
    1. yes yes, 我都有朋友推介jolly kingdom!~
      我都擔心in N班時唔知表現點, 所以都想n班interview前比佢上吓playgroup見多d人, 習慣吓先~

      刪除
  2. 哈哈....我D 朋友仔又大多生女啊.....哈哈XDD
    其實報下PG 都好呀,可以學下點同BB 玩麻,嘻.....^^

    回覆刪除
  3. 做咗媽媽之後, 真係好多嘢要計劃, 第日返大馬得番bb 一個, 我都擔心佢無同輩一齊玩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大馬有冇playgroup之類? 如果你係full time mum就可以成日帶佢去上堂同其他小朋友玩呀~

      刪除
  4. 有咁多小朋友一齊玩都好呀,可以學下分享!元朗讀書真係好頭痛呢,我個b仲要係細b 。有時間分享多啲吖^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你哋有冇識人有人事入某D幼稚園? 有就好辦事, 無就真係要做多D準備去爭位! 遲D一路分享多D吖~

      刪除
  5. 返下pg係好架,玩下explore下bb多啲weekend帶bb去街,識行上pg會好啲

    回覆刪除