2013年10月24日 星期四

新BLOG第1篇!~

終於開咗個新BLOG喇!!! 唔解釋太多點解咁遲先攪掂, 依加仲慢慢適應中, 我覺得好唔習慣, 又唔係太識用呀>.<.....點解D BLOG友可以整到咁靚ga?

新BLOG第1篇, 不如就講吓寶品的新車~

三輪車是小朋友成長階段不可缺少的~ 反正都要買, 我個人覺得早少少買抵玩D, 可以玩長啲時間~ BB識坐的時候, 就可以推住佢去街街, 俾佢四圍望吓野~

之前一路諗住單車仔買1千元樓下的就夠, 點知鄧生見過我朋友個囡架iimo後, 竟然支持買iimo喎! 佢話送俾寶品做聖誕禮物, 我當然舉腳贊成la!!

我哋在baby pace訂, $1422包送貨~

架車真係好靚! 簡單得嚟好高雅~
 


另一個賣點係可以摺, 哩點都幾重要! 無咁阻訂~
同埋大人可以用手柄轉左轉右, 都係方便之處~

寶品第1次試車時, 超開心呀~ (其實佢每次試新野都會覺得新奇又有趣~^^)
不過佢仲未知單車係用嚟坐.... 係咁踩住個腳踏企起身!






Mark 哥嚟喇~~~ 哈哈哈~
出奇地肯俾我幫佢戴太陽眼鏡喎! 遮住咗對眼後, 我覺得佢幾似鄧生呀.....(平時多數人都話佢似我ga~)


講住咁多先, 拿拿聲去搵返d舊blog 友先!!!

18 則留言:

  1. 我開咗gmail頁面再入blogger頁面,在"閱讀清單"下面按"新增", copy and paste 個網址就可以啦! 唔知仲有冇其他方法, 我都唔係好識用~

    回覆刪除
  2. Hello sue~~~ 快d add 返我哎~~~~

    回覆刪除
  3. give me five!!!
    我都買咗呢部limo俾阿仔呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH!!! 我哋做BB野的D品味都幾一致~^^

      刪除
  4. hihi~ welcome to blogspot! 寶品好型仔呀!
    你去blogger設計 -> 右手邊寫新blog隔離有個下箭咀 ->設定 -> 文章和留言 -> 顯示字詞驗證 ->揀否, 咁我地留言就唔駛打驗證碼喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. OK, 跟住做咗喇, 唔該哂!!! >3<

      刪除
    2. 想問訂閱同追縱係咪2樣野來的? 我訂閱你們的blog係咪唔代表追縱你哋?

      刪除
    3. google有個叫"google+", 好似facebook咁, 你每次update或喺人地度留言, 就會喺google+見到, 但唔係個個都會用google+的, 訂閱就喺自己blogger頁面裏面見到人地最新update既post, 所以如果你只想睇人最新出既blog, 咁你訂閱左就OK架喇!

      刪除
  5. 架車仔好靚呀, 但可以坐到幾歲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大概可以坐到3-4歲~~ 之後要轉買高身, 有輔助碌果種~

      刪除
  6. 帶左黑超遮住對眼又真係幾似鄧生wor, 尤其個咀.

    回覆刪除
  7. 哈哈,報到先,ADD 我啊 ^^
    嘻嘻....一開始我已經覺竇品超似鄧生喔,戴埋黑超,激似 XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經訂閱咗你個blog喇~~~ 我學緊點add人呀!!

      刪除
  8. mark 哥look好正呀!頂帽都好得意呀

    回覆刪除