2013年10月28日 星期一

扮野媽媽~

BB未出世時,已經好期待為佢扮靚靚~出世後,我覺得扮靚之餘,仲要扮埋得意攪笑先滿足到我自己!變態媽媽甚至將佢扮埋嫦娥!佢仲未知發生咩事,我哋就笑到反肚~寶品有時真係好cute!^^

之前在影相影過立體相後, 好想自己試吓影~ 雖然無打燈又無靚鏡頭, 影得麻麻哋, 不過當玩吓~真係好好笑!~

嫦娥奔月~~

寶品+迪迪~ 大家睇唔睇得出佢哋在富士山下浸緊溫泉? 哈哈~ 影時真係覺得佢哋好cute好好笑!


仲有幾日就哈佬畏了~ 係時侯又變身了~ 今次變咩好呢? hehe^^~

15 則留言:

  1. 哈哈~ 好搞笑呀!! 佢大個見到自己俾媽媽扮嫦娥, 唔知有咩反應呢?
    富士山果張好靚呀! 喺屋企都影到呢個效果好掂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能會話鬼我! 不過用嚟俾佢結婚整成長片段, 一定好攪笑~^^

      刪除
  2. 你真係好有心機呀!!! 我係完全無幫benson影呢d 相....好後悔...時間過左真係影唔返.....
    寶品, 我地好快見面喇!!!!

    回覆刪除
  3. 嘩, 個嫦娥look真係好正...好搞笑....

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來想再整好d, 但無間, 是但披塊布就算, 最攪笑都係個假髮~^^

      刪除
  4. Wa,個個造型都好得呀,好得意

    回覆刪除
  5. 估唔到原來係你幫佢影, 我真係以為去影樓, 勁呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 其實我影果啲相係差d, 因為我唔識執相呀~

      刪除
  6. 哈哈,好多唔同造型呀,NICE ^^
    寶品+迪迪 ,邊個大D 呀 ?? 寶品好多頭髮呀,得意仔呢 ^33^!~

    回覆刪除
  7. 你自己係屋企影架??我覺得影得好好, 好靚呀.......
    寶品好多造型, 個個造型我都咁鐘意....hehee~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔難整ga~~ 最梗要有布~~ 砌砌吓就ok~^^

      刪除
  8. 呢個媽媽好攪笑呢,寶品個個look都好可愛呀!

    回覆刪除