2013年10月28日 星期一

濕疹之苦

話說我產後第1天便開始出嚴重的濕疹……中醫話我入咗風,發出濕毒……經過足足2星期飲中藥,山草藥沖涼,乜方法都試哂!最後終於停止了~

舊印未退清哂,近日失驚無神又全身出哂紅點,情況同上次好相似!我真係好驚!!立即睇中醫、西醫……朋友話牛黃解毒片有效,我立即買嚟食……話流感茶有效,我立即買嚟飲!不過都仲未停止到……希望快啲好返啦!!真係又痕又樣衰……

我覺得通常唔好的DNA就最容易傳比下一代!我覺得寶品的皮膚都係麻麻哋!經常敏感,哩度紅、果度紅……試過搽凡士林、mustala、睇咗好多次醫生……搽醫生比的不同藥膏都係時好時壞……最近有朋友叫我試“俄羅納英”~我又試吓啦~

點知搽幾次臉上的敏感就無咗!好使得!! 好開心呀!三十幾蚊就解決咗一個大煩惱!

6 則留言:

  1. 有朋友話日本隻"馬油"對濕疹, 主婦手都有效, 不過就貴D, 我冬天都會用黎當hand cream呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己d濕疹都乜油都試哂咁濟! 椰子油,馬油,凡士林......佢係體內係咁發出嚟, 好似搽乜都無用咁><

      刪除
  2. 我都覺得好好用, 人地話日本出的藥永遠係最好, 所以上次特登在日本買, 我有什麼介傷比野咬都係搽佢, 天氣乾燥搽又得.

    回覆刪除
  3. 濕疹我真係久病成醫喇,你沖涼唔好用太熱嘅水,趁個身沖濕濕哋就要搽潤膚膏先鎖到水,必要時用橄欖油就最潤,唔曬得唔熱得唔乾得,我連冷衫都著唔到㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要保濕,要夠瞓,睇中醫得㗎但慢囉,祝早日濕疹遠離你

      刪除