2013年11月14日 星期四

初試貓山王

最近元朗開咗間專食榴槤的甜品店~ 叫"貓山王"~ 裡面主打榴槤甜品, 仲可以俾你揀要D24or貓山王~ 有朋友試過後話一試難忘! 講到咁好食, 我同鄧生一定要去試吓la!! 我哋都好愛食榴槤~

店鋪就在"安娜餐廳"隔離, 鋪面好細! 放得幾張枱,坐得勁迫勁唔舒服.... 坐低後又好似無乜人理咁, 職員好似好忙咁=.="......

哩個係貓山王榴槤雪糕~ 真係幾好味!
不過佢有2個版本的, 一個係齋雪糕($28咁上下), 另一個係大少少, 多咗一支餅同埋下底有乾冰, 靚d, 但就變咗五十幾蚊一杯!
所以我建議大家食齋版抵d喎! 同埋買齋版外賣拎早食仲好! 因為店內真係勁迫, 坐得唔舒服勁想走!


榴槤班戟~ 唔算多cream, 但亦唔算多榴槤肉....不過不失啦~ size算細, 我同鄧生三兩啖就清哂~

2樣甜品埋單$107~ 唔算好抵食~ 又因為坐得迫, 所以麻麻哋想再嚟.......


介紹吓在長沙灣吉之島買的鬆記魚蛋~ 另外仲有豬樣的~

真係好鬼得意~ 不過可惜唔好食....好淡無乜味的......
純粹買嚟玩吓~ 或者tum吓細路都唔錯~ ^^

6 則留言:

  1. 我老公都好鍾意榴槤,值得去嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係好愛榴槤, 咁貴都要去試吓~! 的確唔差的~~

      刪除
  2. 嘻嘻....我星期六都食左,可能我下午去,冇咩人,不過覺得都幾好味啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午無咁迫都可以去下呀~~ 晚上去, 上次係咁俾人撞到背脊, 真係咩心情都無哂呀~~

      刪除
  3. 等我得閒同老公去試吓個甜品先,不過真係幾貴咁,都係志在試吓

    回覆刪除
  4. 最近好多人買卡通魚蛋, 但好睇的東西永遠都多數唔好食.

    回覆刪除