2013年11月7日 星期四

為聖誕做準備~

大家有冇發覺, halloween未過已經發現各大商場開始造緊聖誕佈置! 今日海港城聖誕佈置都亮燈喇!!~ 感覺上好似真係一年比一年早!

今年係寶品豬第1個聖誕, 所以我比以往更加期待! 期待帶佢去街影相~ 期待幫佢扮靚靚!^^

因為代購買carter's有時真係幾平, 買吓買吓我就買咗半打!@@
真係可以成個聖誕日日唔同聖誕look~^^ 


聖誕節BB始終都係著聖誕衫係最無敵的~ 包可愛!
寶品的童年回憶, 又點少得扮聖誕老人呢?
厚的在chickeeduck買, 薄的在花園街買~


我家的口水佬無口水肩唔掂~~ 半打聖誕口水肩希望夠用~

仲買咗一件我超鐘意的紅卜卜elmo晨褸~ 暖笠笠又醒神!^^

希望聖誕快d嚟~ 快d嚟~~^^


17 則留言:

  1. 好犀利呀! 咁多聖誕衫, 實Q爆~!

    回覆刪除
  2. yeah~ yeah~ yeah~~ 我都想聖誕快d 到啊,聖誕到完就新年,又可以買過年衫比bb,sooooo happpppy 啦 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!! 就快又新年tim, 要揀定新年裝!!

      刪除
  3. 好勁.....如果你生女....不得了...wakakakkakakakak~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果生囡, 佢細細個時會成日被迫要同我一齊著母女裝.....hahaha

      刪除
  4. 嘩, 真係好激呀!!!! 期待見到百變寶品~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有個咁既阿媽, 經常都要做百變寶品~ haha^^

      刪除
  5. 著住去商埸影相好得意呀,Q爆

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好期待帶佢去商場影相!! 人大咗本來我對商場影聖誕樹已經無乜感覺, 但有咗小朋友後感覺又返咗嚟, 好想帶佢去影相留念!!

      刪除
  6. 嘩!!!好有聖誕feel呀!!!!!
    我都無買聖誕衫俾matthis添!!呢排留意吓先XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 快d 留意吓la~~~去modes仲有得在聖誕帽上面繡bb的名字tim呀~~~^^

      刪除
  7. 晨褸係邊度買~~都幾好咁喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 晨褸$258, 在facebook搵R&D shopping kingdom代購的~~

      刪除
  8. 啲衫衫好得意呀!寶品著住一定超可愛!聖誕老人衫我都好鍾意!我包包太細,下年等我都將佢扮下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年都扮得ga~~~ 好初生聖誕夾衣for 初生的~ 去modes仲有得在聖誕帽上面繡bb的名字tim呀~~~^^

      刪除
  9. 間WEDDING 餐廳好正AR~~~~~!!!
    你老公好錫你AR, 3週年快樂~~~

    回覆刪除