2019年1月31日 星期四

來自日本的種子

話說上年在大阪京都, 路過一間賣園藝用品的店, 門口有2大個種子架~ 好吸睛!

於是就去買D種子, 帶返HK試吓種~ 
我哋揀咗車厘茄&花生~ 種完可以食~ haha


其實我都無乜時間照顧啲植物, 交在我手都幾難種出果實.....所以我交俾種野專家 - 我阿媽!

婆婆教寶品放泥同埋落種子, 之後就交比婆婆打理~ 寶品好得閒時先會去公園探吓佢哋~

車厘茄好快種咗出嚟, 但早幾個月面試太忙, 都無時間嚟睇吓~

依加得閒D, 婆婆就叫寶品快D去採花生, 因為應該成熟哂喇~

花生又名土豆, 係生於泥土裡面~ 採時要在泥裡摷吓挖掘吓~ 

真係種出花生來~


婆婆話唔知種唔種得成, 所以只係落咗一半種子~ 所以收成唔算好多, 大概有2-30粒~


寶品拎去婆婆屋企用水煮嚟食~ 佢哋話好好味, 每粒都好飽滿~

囝一向好鐘意食nuts, 花生係其中一種好喜歡吃的~ 

下次去日本, 不妨買啲種子返嚟種吓~ 小朋友見到成果真係幾開心ga~

而且日本的品種應該會有保證d, 種出嚟都靚d~

不過地方有限, 我都係會揀啲唔需要太花地方去種稙的蔬果~

如果下次種盆士多啤梨, 唔知成唔成功呢? ^^"

沒有留言:

張貼留言