2019年1月9日 星期三

2019展望

2018年過去, 今年經歷咗小一面試, 同阿囝一齊面對咗好多挑戰, 經歷咗前所未有的忙碌, 從未試過如此倒水式的洗錢報班上堂學野~ 真係為面試, 去到盡!  當中有起有跌, 有笑有淚, 全部都令我畢生難忘, 亦獲益良多~ 最終我哋都得到最想要的禮物, 都算係豐收的一年~ 好滿足喇~  

新的一年, 只期望輕鬆d咁過~ 無太多憂慮, 2個囝囡順利適應新學校生活就好了~

 另外突然諗起有樣野一直仲未成功, 都想當係2019年的小目標~

就係游水喇!


2017年10月, 我寫過一篇blog係關於阿囝學游水~

14個月過去, 阿囝仍然未學試第1式 (自由式)~

無可否認, 我哋練水的時間極少, 只靠每星期一堂泳課, 而且仲時常因為唔得閒/ 病咗而缺課~

但最最最大原因, 係寶品太怕水~ 佢足足用咗1年時間去克服心理障礙, 2-3個月前, 終於肯成個人連頭潛哂落水! 看似非常輕易就做到的事, 我哋卻要花好多時間去做! 有一段日子, 我哋經常在浴缸開一大缸水, 鼓勵同埋迫佢嘗試~ 初初幾次都係流哂眼淚喊哂ga~ 成日話驚.....但迫迫吓, 就成功咗! 可以連續潛上潛落好多下~ 
游水老師唔主張強迫小朋友, 驚有反效果~ 但我哋好知道自己小朋友的性格, 如果唔迫佢接受, 可能再學多1年佢都係唔肯潛個頭落水ga~ 咁等法, 不如我哋試吓幫吓佢去克服~


好啦~ 難關衝破咗~ 最近幾堂開始有進步了! 有一次老師仲話佢進步得好快, 直頭係躍升咗3級! 我哋倆公婆聽到當然係好開心! 係咁讚阿囝, 又請佢食野~

當我哋以為一切都會好順利時, 對上一堂, 又出現其他問題! 話說囝以往未識潛水時, 多都係做啲踢板動作, 或在池邊練潛水~ 依加佢唔怕潛水, 老師就梗係叫佢學習邊潛邊向前踢腳~ 當仔潛水時, 佢話望見水底D黑色(係瓷磚) 好驚喎!! 堅持每去到深色位都唔潛落去, 白色先肯潛!

就係哩啲花lee 碌的水底地磚.....

真係O哂咀......點解佢會細膽得咁梗要?

要克服的始終都要克服! 唔想轉場遷就佢! 而且根本都唔係黑色, 只係深藍色.... 有咁可怕嗎? 
暫時都係想佢試吓克服, 除咗解釋、鼓勵, 都無乜其他辦法喇~


鄧生成日話唔介意阿囝好耐都未學識游水, 因為人人的進度唔一樣, 終有一日實會學識~ 閒時學水咪當做運動~ 但我每次學水見到阿囝唔認真唔專心學, 我就會睇到眼火爆.......依加仲要處理佢啲心理障礙!

不過真心講, 學唔識游水其實都唔係咁大件事啫? 我係應該要放開D去睇哩件事~

2019年, 小小願望~ 希望囝學識自由式, 當係對父母老師有個交代~ 真係成日兩公婆飯都未食走出走入陪佢去學水, 仲要俾學費~ 希望仔真係俾啲心機去嘗試~ 達成媽咪哩個小小願望~ 






沒有留言:

張貼留言