2019年1月10日 星期四

北河同行

上星期透過"自然遊樂" 參加咗"北河同行"的義工派飯工作~ 即係支持深水埗明哥派飯俾露宿者同埋老人家~ 雖然義工都要每人俾$150 (大小同價, 早報名有9折), 此費用扣除經費後其餘係支持明哥作派飯用途~ 當係做少少善事我覺得OK~ 
另一個目的係想俾仔睇吓民間疾苦, 未做哩件事之前, 佢真係唔知乜野叫"露宿者", 唔知道原來HK係有人無屋住無飯食! 

囝同理心比較薄弱, 唔算好識關顧別人感受~ 我覺得好大部份係天生, 妹妹明顯比哥哥識睇人眉頭眼額, 知道人哋感受~ 見人喊會即刻拎紙巾去幫人抹眼淚~ 先天不足, 後天想建立都需要時間~ 慢慢嚟~ 除咗多講故事, 亦想多D帶哥哥去做吓義工~ 

 回家後, 我有再深入啲解釋派飯的意義, 點解露宿者需要飯盒... 如果一個人無哂錢, 係會遇到咩野困難? 強調俾佢知, 佢真係好幸福, 要好好珍惜! 唔好成日食剩哂啲飯餸~

派飯活動5pm-7pm, 一齊行去天橋底排隊派飯, 全程都係企~
當日我哋7:30起身出發去油麻地上堂, 上哂堂後又去商場玩咗2小時, 所以黃昏去到深水埗時, 寶品已經開始打哂喊露~ 我都知佢好攰好眼瞓, 下次真係唔可以咁cher~



今次係約埋好朋友包包一齊去, 有伴高興d~



派飯前有得試味~ 不過寶品食完下午茶無耐, 所以都無意欲試食~ 攪攪陣~


每位長者/露宿者可以得到一個飯盒+水果+水+福袋~


好不容易, 終於完成哂任務~ 寶品極之疲累, 成日扭我抱, 要又tum又鬧~ 
佢仲跌咗生果落地2次 >.<~ 真係好唔專心! 

btw, 都可以體諒佢真係好攰~ 下次會安排得好d~

鼓勵狀~


當日未派飯前, 有2hrs空閒, 我哋去咗蘋果商場打機~ 
個場幾舊吓, 有啲雜~ 不過有家長陪住玩都OK既~ 都係玩啲舊式兒童遊戲game~ 不過價錢就比冒險樂園平好多~ 唱100蚊已經夠佢哋2個玩1個鐘喇~



深水埗好似無論早上定晚上, 都係咁多人~ 係有少少雜, 不過俾小朋友親身體驗吓每個社區的不同, 都係好事呀~ 去過先會體會深刻D~




沒有留言:

張貼留言