2019年1月8日 星期二

2018聖誕

今個12月節目多籮籮, 無停過玩+學野, 充實到不得了! 經常keep住holiday mood, 玩到個心都散哂~ 放埋元旦假後, 大人細路先慢慢收捨心情返工返學~

回一回帶, 記錄吓啲精華~

聖誕前學校報佳音~ 因為K3了, 而我又知道升讀的小學唔係宗教學校, 以後無乜機會再睇到阿囝報佳音, 所以今年我請咗假, 去學校睇, 影多D靚相~ 
唱咗好多首歌~ 小朋友唱詩歌真係好可愛又動聽! 仲好感動啊~

長假期前, 係學校表演+party活動~ 囝好期待哩日,可以又食又玩~
雖然只係啲簡單的食物, 不過寶品都好開心, 仲食咗好多火雞肉!

今次阿囝有個幾分鐘的英文表演~ 見到佢在台上有啲緊張, 雖然表現唔算滿分, 不過係佢既第1次, 已經做得不錯了! 亦感謝老師俾佢演出既機會~ 成日都覺得阿囝算係難control的小朋友, 所以好少被老師揀去做表演, 所以真係要多謝老師~



平安夜當日我都要返半日工, 之後約咗朋友食飯短聚~ 咁啱當日係寶品公公生日, 就俾咗啲SKY100的free tickets 公公婆婆帶寶品去逛吓~
不過勤力的公公在如此特別的日子, 都堅持要返工, 所以最後得婆婆帶佢去~ 
寶品都有寫咗張生日咭送俾公公~

去極唔厭的SKY100......haha~ 今年已經係第3次上嚟~
不過婆婆第1次上去, 當陪吓婆婆, 拍吓拖都好~




晚上寶品仲走2場tim~ 先跟公公婆婆去流浮山食飯慶生, 再返屋企party~

今年在我們家攪party, 我特登買咗張可摺的長枱, 方便擺放食物~  


今年突然叫啲小朋友玩天才表演, 佢哋一聽到有禮物, 即刻勁落力去表現自己! 笑到我標眼水~ 過多2年可能佢哋都顧住打機唔蘇我哋lu~ 天真的時光有限, 我會好好記住你哋現在可愛攪笑的一面~ ^^



聖誕正日, 買完單車去咗朋友屋企party~
妹妹有同歲數的小朋友陪玩陪食, 都好開心~ 

Boxing Day 繼續去同學屋企party~
早上囝陪我出荃灣拎mini cupcake~ 
見賣點係健康食材, 無人造色素, 所以買咗2盆去party分享~


同學仔屋企有好多槍~ 寶品係無玩過類似的槍類玩具, 新嘗試~

今年聖誕揀咗去逸東酒店的"普慶"食聖誕buffet~ 今年全新裝修, 環境闊落, 食物種類都好多~ 生蠔龍蝦燒烤刺身....全部供應充足, 唔駛搶食~ 質素都幾好, 朋友果然無介紹錯~
不過寶品真係食勁少野, 唔抵~ 而妹妹因為去完party瞓咗覺, 又未識食野, 所以無帶妹妹去~




紅日過後, 繼續請假陪吓囝囡~
未去過人氣爆燈的屯門公園, 膽粗粗試吓去玩吓~
真係超~~~~ 多人! 人多根本唔好玩~

哥哥愛玩沙~ 妹妹相反~
不過啲沙好細滑, 而且拍幾拍就甩, 唔錯~


最開心最瘋狂的環節.....玩水!
我已帶定衫褲同鞋俾佢哋換~ 不過始終冬天, 唔敢玩太耐~ 見衫太濕我就迫佢哋收隊喇~


妹妹都唔執輪, 玩埋一份~


除夕前, 繼續有party~ 帶埋囝去朋友屋企BBQ~ 朋友間新屋夠大, 開party好方便~

大人天寒地凍BBQ傾謁, 幾個小朋友就在屋內睇DVD, 好happy~


除夕繼續搵節目~ 去近排好hit的周伯農莊摘吓生菜, 親親大自然~  


超大的羅馬生菜~

可能因為太hit, 有一半生菜田都被摘光了~ 

$40可摘滿一袋~ 價錢都唔算貴~ 仲幾好味tim! 煮熟後仍然爽甜~

摘完菜回家同朋友仔玩一陣就去玩冰雪世界同埋食TEA~

YOHO mall新開咗間窩夫店, 幾好味喎!


元旦日, 表哥仔開生日會~ 眨吓眼就6歲!


妹妹終於肯食街外野! 不過都係貪玩試咗少少咋~ 


1月3日要收捨心情返工返學~ 興幸阿囝間學校係無乜假期功課, 所以佢真係可以玩足10日!

今年聖誕好開心好充實, 但願每一年都一齊開心平安健康過聖誕, 就心滿意足了~ ^^




沒有留言:

張貼留言