2019年1月17日 星期四

又嚟大棠冰雪館~

元朗大棠好似每年冬天都有冰雪館可以睇冰雕~

我哋唔係年年去, 不過都去過3年~ 因為近近哋可以俾囝體驗吓冰冷感覺~ 玩吓冰滑梯, 又睇吓冰雕~ 每年我都好驚個囝會凍親, 所以每年我都會帶私伙冷帽、頸巾、羽絨俾仔著(私伙穿裡面, 外面再加冰館提供的羽絨) ~ 佢係會暖好多ga~


2014
當時未夠2歲, 我諗阿囝已經唔記得哂~

2017
4歲幾, 應該有啲印象了~ 仲可以自己玩冰滑梯~

2019
5歲幾, 就快6歲了~ 今次影相非常合作, 影咗好多相呀~



大個仔, 自己玩水泡冰滑梯~ 佢話勁好玩~ 同朋友仔們玩咗好多次~
有得玩真係唔怕凍又唔怕攰ga~


玩得好開心~ 
其實囝未去過滑雪, 我覺得佢會好鐘意玩雪橇~ 

之後四圍影吓恐龍 (我覺得啲恐龍好似係reuse YOHO MALL之前的恐龍佈置)
又玩咗2轉彈床~
就快6歲了, 仲係咁鐘意波波池......^^"  因為太晏去到, 四輪車收咗檔, 無得玩~



今次1家3口入場連代幣大概洗咗$600, 泊車$80~ 其實都唔算好抵玩~ 不過1年1次, ok la~ 最梗要有伴玩就開心~ 上次我哋自己帶佢嚟, 全個彈床得佢一個人, 佢又係彈2吓就唔玩喇~


冰館高過70cm就要收費, 好唔抵~ 加上覺得妹妹今年都係未適合入去, 所以出年再帶妹妹嚟啦~

晚上接咗阿妹出嚟食飯, 有得去街佢就開心~
最近話動物餅好唔健康~ 不過哩啲係之前買落, 都食埋先唔好浪費~^^" 間中食少少無事掛? 以後買少d~ 





沒有留言:

張貼留言