2018年12月5日 星期三

生日@Sky100

又老一歲喇! 今年生日係星期六, 不過都plan咗好多野要做, 無乜時間玩~

去小學註冊---> 佐敦學興趣班--->元朗學游水

最後學完水立即回家換衫出發去sky100~

雖然生日上sky100係免費, 不過因為我哋想食埋晚飯, 所以訂咗dinner set package, 就用唔到個生日優惠lu~ 本來覺得有啲可惜, 但上到去, 職員話有公司包咗半個場, 要8點後先開放番半個場, 所以送咗3張free ticket 比我哋下次再去! 反正我哋都諗住食飽才逛sky100, 其實對我哋無影響, 仲著數咗tim! 可以俾Duncan聖誕帶公公婆婆再上佢最愛的ICC~ 

上到去天黑, 先去sky100 cafe 食飯

今年妹妹豬有份陪我慶生, 有得出街好開心~

留咗個窗邊位俾我哋喎~ not bad~


叫咗3個餐, 雖然食物質素普普通通..... 不過服務都幾好幾細心~



見我哋有小朋友, 就送咗2個雪糕俾我哋~

寶品有雪糕食, 生猛哂~


偏食的妹妹, 平時好多野都唔食, 又唔肯試新野....
但又鐘意食雪糕喎 =.=" 算啦~ 俾佢一齊開心吓~


因為無凍檸茶, 又補送咗2枝本來要加錢的樽裝lemon tea俾我哋~


臨走時, 仲送埋水果杯同埋cookies俾我哋! 話因為要我哋等得耐, 唔好意思喎~^^"

食飽就去睇風景影相~ 夜晚的景色好靚呀~ 
又望到聖誕燈飾, 色彩繽紛, 好開心~




真係唔知點解, 寶品好鐘意ICC, 經常都會提起, 又好鐘意上Sky100....佢成日話第時要做工程師, 因為好想起樓~ 會起一幢DCC (Duncan Commerce Centre)! 想搵好多錢, 然後買ICC俾我哋倆老住! 係咪聽到都開心呢? haha~ 發吓夢都好~ 只要係正面的就會支持你~^^


最後落商場影相~ 今年element 的佈置都好靚啊~



全家幅~



又大一歲, 希望繼續一家平安健康~


沒有留言:

張貼留言