2018年12月19日 星期三

挪亞方舟 - 反轉聖誕老人村

今年第3次入馬灣lu~ Easter掘蛋, 11月學校旅行, 今次12月試吓入挪亞方舟玩!

10年前自己同朋友入過挪亞方舟, 覺得無野玩, 都幾悶吓, 所以就一直都無意欲再俾入場費入去~ 但有咗小朋友後, 發覺挪亞方舟近年每年都有不少啱小朋友的節目, 大時大節尤其豐富~

上次想入去玩職業扮演但撞正面試高鋒期, 唔得閒玩唔到~
今次得閒喇! 就試吓玩聖誕老人村!

食完午餐入到挪亞方舟已經2點喇~
去派籌處睇吓2nd session仲剩返幾多野可以玩, 點知得2樣活動係仲有籌玩~之後就要等3rd session 派籌~ 如果想玩盡啲玩哂所有任務的朋友, 建議早啲入場(12點或之前), 部署吓點樣可以順住時間玩哂想玩的game~

知道無野啱妹妹玩, 所以我哋只帶哥哥去, 約埋朋友仔有伴陪佢一齊玩~

騎動物車環節係無需額外付費~ 仔好似玩咗5次~ 每次一個圈, 好快玩完~
佢好鐘意呀~

騎完馬又騎豬~ 天氣唔曬, 涼涼哋好舒服啊~

之後去寫番張名信片俾2019年的自己~ 無錯! 係出年聖誕先會收到~


好喇, 拎哂籌, 約好時間, 就 開始出動! 不停走出走入去趕任務~

先去整個窩夫格仔餅先~
朱古力味~ 小朋友只需幫手倒啲粉漿落機~

叮~ 焗好~ 

之後塗d果醬, 幫格仔餅加啲眼耳口鼻~

攪掂~ 仲會pack好俾小朋友拎走~ 之後我哋share食哂佢, 懶得拎住~

朋友仔去整水晶球~ 自己設計裡面啲裝飾, 又有燈有remote開燈熄燈, 很不錯~  

中間有空未夠鐘, 我哋就去參觀吓啲展館~ 老實講, 唔算好多野睇, 不過囝對solar system個展室就好有興趣, 因為佢勁鐘意八大行星~

識得在地球上找出中國~

因為2位daddy提早半小時去排隊, 所以我哋順利揀到3個順時間玩的任務~ 因為每一節的位不多, 其實都真係要鬥快拎籌~ 我叫daddy一定要首選整聖誕樹pizza哩個game~

好彩順利可以玩~



自己鋪上材料裝飾吓, 好快攪掂~

等焗~ 大概等10mins~

即刻一齊食, 熱辣辣特別好味~

之後去咗玩夜光室內遊戲~ 有幾個簡單任務要做~

踩健身單車~

搖控個吊機去釣禮物~ 阿囝好鐘意哩part~


射槍, 一共發咗16粒子彈都無一粒中......^^"

巨型保齡球~ 哩part好無聊~ 啲保齡勁重, 小朋友根本唔夠力推個波去撞跌啲樽~ 試咗2吓, 無乜好玩就去下一關~ 最後仲有一part係在牆上寫字, 不過我哋太趕時間, 所以是但簽咗個名就走~


趕時間衝去夾糖果~ 每個小朋友可以夾100g, 有多就要夾返出嚟~

相信大部份小朋友都會鐘意夾糖~ 囝夾得好開心~ 夾完去磅, 玩到夾啱重量為止~


玩完最後又一齊食哂100g糖~ happy~


仲有個整冬甩任務~ 佢哋問點解冬甩唔係有個圈圈咁~
其實唔算係冬甩, 根本就係泡芙嚟既~
4種朱古力味, 自己淋~ 然後灑上果仁、糖果碎~
好簡單, 不過小朋友都整得開心~


太飽, 今次無即刻試食, 帶番屋企請工人姐姐食~

完成3個任務以上就可以去影相, 有張證書送俾小朋友~

mission completed~

我哋book咗晚上6:30去隔離酒店食dinner buffet~ 
未夠鐘, 又四圍行吓~

又行吓啲動物館~

食buffet個view都唔錯, 大部份位都係望住海 & 青馬大橋~


地方算寬敞, 今次主題係"蟹后和牛", 我覺得普普通通, 正正常常~^^"

其實我對buffet無咩特別要求, 因為我係唔食生野, 食量又唔大的, 每次係至在一齊高興吓~ 最梗要小朋友們開心~



雖然當日來回都係call的士, 但陪仔玩咗幾個鐘, 几乎無乜坐過, 對腳真係好攰~

大人小朋友都無哂電, 散哂咁~ 

今次囝都玩得好盡興~ 我覺得全部game都係啱幼稚園年紀的小朋友玩~ 小學生應該會覺得啲遊戲太簡單太無難度~ ^^"

沒有留言:

張貼留言