2018年12月16日 星期日

聖誕麵包班

今年可以話係最輕鬆的12月, 臨近聖誕搵多啲野陪囝玩吓~

見"愛麗斯。夢。廚房 alice's dream kitchen" 有一系列好靚的蛋糕甜品班, 可以親子一齊玩的, 於是就同埋朋友一齊去試吓喇~ 我唔係媽媽界KOL, 其實平時玩乜都係自費的, 所以好玩, 唔好玩, 都可以好坦白寫感受, 無廣告成份~^^"

星期六準時開始上堂~ 環境乾淨企理, 設備都齊全, 可以容納幾班人~
原來真係要由麵粉開始猜起, 簡單的交俾仔做(fill in材料, 攪伴吓), 之後猜幾吓就輪到媽咪我接力~ 因為我哋報的係造型麵包班, 所以要猜色, 然後按份量磅麵團, 包餡....唔難但比較花時間~




平時幾蚊雞就買到一個麵包, 到自己整時, 原來咁花功夫! 俾小朋友體驗吓都好, 整麵包都唔容易ga~

完成後等發酵~

最後唧花, 畫眼, 裝飾~

total 花咗3.5hrs, 終於完成哩個聖誕麵包環~ 整完覺得好攰啊~ 可能因為真係好集中精神咁整~

好可愛好靚呀! 呃like一流~^^ 朱古力餡的~ 

今次1大人+1小童的麵包班費用係$520~ 有少少貴, 不過唔駛洗野, 又有導師從旁指導, 算係開心輕鬆咁完成~ 1年1次我覺得都ok 既~ 


整完麵包已經晚上8點喇! 去旺角搵野食~

未試過pekkle鴨餐廳, 所以貪靚試吓~



哩個咖喱飯唔錯~ 其餘叫咗2樣野就麻麻哋, 而且價錢都幾貴, 唔值~
我覺得去the one食公仔點心好味d又精緻d~

超耐無行旺角, 哩個地區好似已經唔啱我哩類師奶行~ ^^" 同埋覺得無乜野好行~
不過第1次行一個叫"TOP"的新商場, 啲鋪開得好密, 無乜吉鋪, 同埋賣啲野都幾潮又幾好行喎~

回家後即刻俾妹妹試味~ 妹妹好俾面食咗半隻~ ^^
其餘由Daddy 同埋哥哥包底~ 















沒有留言:

張貼留言