2018年8月27日 星期一

ocean park探索課程

今年Easter假期時, 報咗3日的ocean park探索課程俾囝消磨長假期的時間兼吸取特別的學習experience~ 上次玩得好開心, 3.5hrs的課堂, 有參觀有手工有遊戲有tea time~ 寶品好鐘意, 上完即刻問下次可否再嚟上堂~ 我哋揀咗英語上課, 感覺上寶品應該聽到7-8成~



之後有1次去面試班畫畫, 寶品畫咗海獅館裡面的海獅, 雖然畫功好差, 但老師話佢講得好好, 形容到海獅館裡的不同細節~ 真係學到野返嚟~



於是, 就趁面試之前, summer再報一次OP的探索課程~ 就係想佢有多啲深刻而又開心的學習回憶~ 順便又消磨吓暑假~ 真係排除萬難, 唔怕遠, 唔怕接送辛苦, 唔怕熱咁去完成3日的課程~ 今次試吓中文上課, 始終係母語, 希望佢會吸收得更好~
不過問佢喜歡上中文定英文, 佢答英文~ 原因係佢喜歡某個女導師....並無其他特別原因~

4個月後的寶品~ 今次課堂時間有少少唔同, Day1+ Day2都係每日4hrs, Day3係結業禮~
而今次有得加$488買相片package~ 包3張上課的大照片+1個相片座~ 我哋都照買~
今次有手摸海星同埋海蔘~ 過癮~

上次教整簡單的STEM勞作, 今次教濾水過濾系統~ 寶品都覺得好新鮮好玩~

今次仲有盒4M的濾水學習玩具俾小朋友拎番屋企試玩~ 人人有份, 佢哋都好開心呀~


每次課程的最後1天, 都係家長去睇結業禮, 聽吓小朋友學吓啲乜~ 好簡單, 半小時就禮成~
之後就一家人在OP玩~

今次夏天, 有夏水禮玩~ 我哋都係第1次體驗, 個場好細, 不過對小朋友嚟講, 已經覺得好好玩~ 有水有泡泡, 阿囝真係望到都興奮! 佢不停話好好玩, 令我有衝動想出年再陪佢嚟玩泡! 




我在室內睇實個仔玩水玩泡, 來回咗好幾轉.....小朋友玩水玩泡的地方只for 小童, 家長係企埋一邊睇, 唔準入去玩水的~而鄧生就在出面啲長櫈度等我哋~ 真係小朋友開心消暑, 父母就熱到暈~ 玩完阿囝仲話想去跳彈床! 露天的, 我怕又熱又焗真係會玩到頭暈, 所以無俾佢玩~

以往去ocean park都未去過冰極餐廳, 所以今次上山去試吓~ 

 賣點係可以邊食飯邊睇企鵝, 小朋友們好開心ga~ 如想要近玻璃位係要訂座先有得留~

不過價錢都幾貴~ 當體驗吓, 唔會成日嚟幫襯囉~ ^^" 




玩埋攤位遊戲, 中咗2隻公仔, 勁開心~

星期六請哂假唔學野去玩咗1日, 感覺真係好爽! 好耐都無free 全日喇! 成日帶出帶入學野的日子, 其實真係好苦悶, 唔好話小朋友, 連大人都有啲頂唔順想抖吓氣!




沒有留言:

張貼留言