2018年8月14日 星期二

模擬面試 + 太空館

星期日, 瞓到10點半先起身梳洗~ 對我嚟講已經好舒服~ 因為過去半年我都已經無得晏起身, 每逢放假都要早起送仔去學野~ 真係虎媽唔易做 T.T ~


食啲野, 我哋就出發去模擬面試~
今次轉咗另一間酒店, 換吓環境~ 當日超大雨, 唔想個仔條褲濕哂所以我幫佢揀咗著短褲~  

今次係英華模擬試~ 我諗大部份男仔都會一試哩間~ 面試出名重學術, 所以模擬試都問咗好多野.....阿囝result都係普通, 無驚喜, 而且輸咗唔少態度分.....>.< 除咗提醒, 都係繼續不提醒提醒同埋提醒..... 真係盡哂力, 行為班都上咗咁耐, 唔得都無哂辦法~


難得下午無野做, 趁無落大雨, 就帶囝去吓太空館~

近期佢非常鐘意solar system, 我哋估佢會鐘意太空館, 所以就帶佢去睇吓~

果然係非常鐘意~ 十分喜歡~^^






本來無諗住買年票, 但去到見到買即日門票條龍好長! 仲要在室外(落雨天), 即刻問人年票在邊度申請~ 年票在2樓, 唔駛淋雨, 條隊仲短好多tim! 我哋排第4~ 而且$100全家人全年任去所有museum, 真係好抵玩, 都係買年票la~^^" 希望以後多啲搵機會帶仔再去唔同既博物館~

可能因為落雨天, 太空館又唔算好迫人喎~ 係就係多強國人, 但數量可以接受, 起碼都睇到野~ 仔仲未好識深入啲去了解唔同既展品介紹, 但四圍摸吓玩吓啲展品, 佢已經覺得好開心~ 下次book定位買票睇吓啲天象天影先~

玩咗2個鐘, 又趕住返去學游水lu~ 臨走前買2杯雪糕食吓~ 依加雪糕車啲雪糕真係溶得勁快....


沒有留言:

張貼留言