2018年8月21日 星期二

遊機場展望台

星期日中午上完堂, 難得得閒, 就諗住搵地方陪阿囝去玩~ 
super park full 咗, 新開的歷奇公園又怕Sunday人多.....入挪亞方舟/ 去360又太晏唔夠時間玩....
最後不如簡單啲, 滿足吓個囝去坐機場快線入機場~ 反正由奧運出發都方便~

鐵路迷勁渴望坐機場快線, 上年坐過1次, 今年再坐仍然係好興奮~

搭1個站, 由青衣去機場~ 今次好多位坐~


去到T2, food court 食個lunch先~ 阿囝指定要食Burger King~

知道機場T2有個展望台可以睇飛機升降, 我哋未去過, 就去睇睇~

入航空探知館係免費, 入面有少少模型同埋飛機介紹~
不過完全無飛機紀念品賣, 寶品叫我買隻國泰玩具飛機俾佢, 可惜係完全無野賣ga~ 佢以為好似睇九巴巴士展咁, 會有玩具巴士賣~ ^^"



上展望台要買票~ 2大1細, $40有找~

一上到去, 第1個感覺係: 好曬呀!!
無遮無擋, 2pm時份都好曬吓! 我哋睇咗15mins就落返去喇~


未見過咁多的士泊在一起~


四圍望吓, 影吓飛機, 睇吓係咩air line 的飛機降落咁~ 

好快就遊覽完準備返元朗喇~ 因為約咗同學仔~

寶品從未搭過機場巴士, 玩具機場巴士佢有好多架, 恨坐咗好耐~
終於有機會喇! 去到巴士站, 要等20mins先有車!! 我當場就無哂mood....因為好熱....但阿囝都堅持到喎~ 佢真係好想試坐~

自從同鄧生一齊後, 我哋去機場都唔會坐巴士, 所以數數手指, 都有8-9年無坐過機場巴士喇!
今次第1次搭A車, 坐位都好闊落舒適, 又可以手機充電~ 而且A車站不多, 返元朗都算快呀~ 


巴士沿路風光

最後節目就係去同學仔屋企玩~ 平時唔多哩啲機會, 所以寶品好開心~ 我哋仲食埋飯先走~
在玩舞獅過程中, 我意外地發現寶品打中國鼓係打得幾似! 好有節奏感, 打得比我好好多~ 可以的話遲啲試吓俾佢學吓中國鼓~ 


沒有留言:

張貼留言