2018年10月24日 星期三

神校篇

終於嚟到in男神校的日子~ 係寶品最喜歡的學校~ 主要原因係佢只參觀過此學校的open day, 所以經常口口聲聲提住, 話自己最鐘意哩間~

一如以往, 都係2公婆陪仔去in~ 準時去到, 排隊上山, 好快就登記完, 囝入咗去等考, 家長要離開學校~

要等接近2hrs....無無聊聊倆公婆行逛旺角~ 去咗食糖水~

乜依加啲糖水咁貴ga? @@" 細細一碗, 成碟飯既價錢......



食飽傾陣謁, 又行返去排長龍行上山接仔~ 
各人安靜地行上山~ 


見到阿囝出嚟喇~


同上次一樣, 出返嚟時啲恤衫走哂出喇.......=.=" 真係有啲擔心佢會唔會表現太癲~


如傳聞一樣, 係無乜直接問學術野~ 仔話只係睇電影, 玩玩具, 聽故事答問題, 同埋老師問咗佢1條問題........ 不過在玩玩具的過程中, 囝話佢向老師投訴有個小朋友唔肯分享.....我哋當唐灰哂! >.< 已經提過佢N次唔好同人爭, 面試時讓吓人, 但囝實戰時都係做唔到......我諗真係整定~ 本來都唔覺得N無人事+無特別才華會入到神校, 依加更加可以早D死咗條心~


另外老師有問囝最鐘意睇邊本書, 囝平時最鐘意solar system, 對啲星球特徵背到熟哂~ 但佢當時無詳細咁答老師點解鐘意哩本書, 佢話只係講咗一句: 因為書裡有好多星球~
我諗答得好過佢的一定大有人在~ 唯有同自己講, 無緣份~ 勉強無幸福啦~

雖然係令人有少少失望, 不過都唔怪得阿囝, 佢仲咁細, 而且佢都有付出, 有盡力~ 我知道如果最後入唔到, 囝自己都實會有d 唔開心~ 其實神校唔收係平常事, 無需要令大家咁唔開心吖? 我好快就睇開咗, 忘記咗今次既得失了~ 只要阿囝學精d, 下次面試時識得唔爭野, 咁就夠喇~



沒有留言:

張貼留言