2018年11月2日 星期五

童油聖誕顯愛心

寶品一向畫畫同埋運動都唔叻, 本身我都好少參與相關比賽, 不過今次興趣班導師鼓勵我哋參賽, 因為經佢哋報係無需報名費的~ 既然免費, 畫張聖誕咭亦係能力範圍可以做到的事, 無需刻意練習, 咁就試吓參賽啦~

於是我就陪阿囝, 一齊設計, 一齊畫畫參賽喇~ 主力我畫, 佢填色~ 一齊諗吓有咩元素加入畫裡面~ 最後用咗1小時就完成咗!

結果被選上了, 得到K3組亞軍! 仲要出席頒獎典禮, 真係諗都無諗過~ 事實上我哋幅畫其實都係好低水準ga 咋 (我覺得)~ 啲小學組已經識得打哂陰影, 畫立體字, 用不同顏料去油~ 我哋係一盒粗crayon攪掂哂....^^" 非常幸運地被選上了~

活動係由慈善機構攪的, 頒獎禮都好認真, 有野食, 有攤位玩, 有表演等等....玩足一個下午! 好彩無帶妹妹去, 都擔心時間太長, 妹妹無耐性等待會嘈到人~

我哋以為淨係小朋友上台拎獎, 點知大會叫哂所有家長陪小朋友上台, 因為太多禮物獎座要拎, 需要家長幫手~ 早知要上台要影相我哋就著靚d! 真係casual wear咁出席咋^^"~ 不過在場都好多人係casual wear既~

寶品知道自己拎獎非常開心~ 小朋友都係鐘意拎獎, 鐘意成功感!



佢自己高舉雙手上台領獎, 自信爆燈, 真係頂佢唔住呀~ haha

大合照

得獎的畫會被印成聖誕咭義賣and 送出作慈善用途~ 

$5/張, 我哋都買返2打嚟送俾朋友and 留個念~





大會好細心, 有野食有野飲招待~


仲有其他擹位and 義賣檔~
本來寶品想試吓畫臉, 不過要排隊, 我哋唔願得等, 所以唔畫, 早啲回家準備晚上學游水~ 


平時去觀塘多數喳車, 不過寶品成日話自己未搭過觀塘線....難得去開觀塘, 就俾佢試吓啦~

滿載而歸~ 好多小禮物~

今次的獎品~


很開心很有意義的一次體驗~ 亦感謝老師當日的鼓勵, 才會換來今日阿囝的開心滿足~



沒有留言:

張貼留言