2018年11月21日 星期三

咁又8週年

又到結婚週年紀念日~ 不經不覺第8年喇! 今年因為小一面試, 加上多咗妹妹, 所以啲大假好唔夠洗, 我只可以慳慳哋請半日假慶祝, 想話去澳門歎吓都唔得....請2日假太奢侈>.<......

一路都無閒情諗去邊度食飯, 之前一晚才決定去海賀食鐵板燒~ 太遲訂位已經無哂窗邊位~ 
我發覺我哋年紀大咗, 在HK短短半日, 我哋係唔知做乜好! 睇戲又無戲啱睇~ 唱K又好似好悶, 得2個人~ 做運動? 都係咪攪, 日日身心疲累攰到C, 難得半日假真係唔想自己個軀體再勞動! 去酒店high tea? 又好似覺得啲甜品好飽好膩, 無乜衝動.....有啲地方又想等埋阿囝先一齊去....唉! 唔通我真係已經不再年青? 有時間都唔知做乜好! 可能真係唔去旅行就無乜好做~



最後我哋食飽Lunch都係在TST閒逛~ 閒日LADY M唔駛點排隊, 歎番2件cake~ 之後去反斗城睇吓單車(想買俾囝), 行吓街買吓野咁又返去接囝放學喇~ 


當然唔少得每年一隻的金花戒指~ 時間過得太快, 咁就第8隻~


阿囝晚上要補習, 所以我哋都無出街食飯, 在家切吓蛋糕就算~ 假日都經常出街食飯, 其實當晚去唔去街再慶祝都好閒~ 


我哋既生活, 就係不停為囝囡勞碌奔波, 無乜情趣可言~ 不過都好感恩有你哋, 令我哋既人生都變得圓滿~

結婚8年, 亦代表我哋間屋已經住咗足足8年~ 今年翻新油過樓梯同埋客廳的牆, 工程前後around 10日, 已經令全屋塵埃滿佈, 超恐怖........因為成屋雜物, 執野抹野真係攰到我CC吓! 好彩婆婆可以收留妹妹, 幫咗我唔少! 

未揉油之前, 無時間, 是是但但搵啲膠枱布cover住~ 
今次連啲燈都換埋, 想間屋光啲方便阿囝睇書~

煩完揉油, 又輪到換廚櫃~ 因為爛得太緊要, 有一隻門直頭開唔到~ 所以唯有成組換咗不锈鋼, 一勞永逸~ 不過本來舊的櫃內係塞滿哂沙煲冷餐同大量廚具雜物......我要搬哂出嚟都需要一番功夫.....真係好煩!




雖然好攰好麻煩又洗咗幾萬蚊..... 不過完成哂整乾淨後, 又覺得屋企睇落新淨咗, 人都精神D ^^"~ 

2 則留言:

  1. 時間真係飛咁快.....
    我地都睇住大家成長喔^^
    8週年快樂 ^^

    回覆刪除