2018年11月15日 星期四

終於都有2nd in!

早前3間熱門學校都無緣進入2nd in, 後來收到心水學校2nd 通知的一刻, 真係超級開心! 
為咗哩一戰, 我哋都放咗好多心機去準備, 盡力搵題目陪仔溫書, 因為哩間學校2nd in係主要考學術的~

由屋企出發大概半個鐘就到咗學校~ 早咗到50mins.....操場上有書櫃, 小朋友可隨便取書睇, 解吓悶~ 

上禮堂報到等入去面試, 又係睇書打發時間~ 我突登唔帶啲攪笑or 囝好喜歡的書, 專登帶啲悶少少的俾佢睇, 因為悶書真係有冷靜作用ga~ ^^" 


面試長達50mins, 我同鄧生到學校的cafe, 食吓野等囝~
學校除咗有canteen, 仲有埋cafe~ 提供飯類、三文治、咖啡&花茶~ 環境好舒服, 價錢亦算大眾化, 十幾蚊一杯凍Latte, 好OK呀! 


連雪糕、cheese cake、冬甩都有! 為食囝見到必定會愛上哩間學校! 學校除咗硬件設施好之外, 連食物都咁多元化咁貼心! 媽媽我都覺得好正, 學生們好幸福呀! 不過我未深究小學部學生可否到此cafe消費^^", 真係考到再研究吧~ 

70幾蚊就咁多野食~ 鄧生飲咖啡, 我飲花茶~

見canteen的牆上貼有每日精選, 應該係for 中學部學生~ 價錢都唔算貴, 仲每日唔同款~ 

聽聞小學部的午餐飯盒係由學校飯堂每日新鮮整的~ 真係非常好啊! 起碼唔駛食隔夜餸先! 因為好多人都話某啲飯盒公司係早一晚整定啲飯盒, 第2日翻熱後再派送到各小學, 因為無可能一個朝早造得哂幾千個飯盒~ 變相學生要食隔夜野~

阿囝面試完畢~ 佢話自己今日做得好好~
真係問咗好多野呀! 英文讀文章, 聽故事答問題, 英文聽指做動作, ipad答題, 數學題4-5條, 排咭講故事~ 仲用英文問佢如果佢係飛機師, 咁佢會喳飛機去邊呢? 點解呢?
知道阿囝有一條文字數學題唔識答, 亦有英文字唔識讀.....不過我知道佢都已經盡咗力, 面試都無可能全部野識哂~
我哋有同佢練過重組句子and普通話, 不過囝話無考過呀~

買個朱古力冬甩獎勵佢, 順便tum佢講吓頭先考咗啲乜~ ^^"


回程又要滿足個囝去坐東鐵頭等~


之後去食個午餐, 就回家休息了! 其實寶品當日感冒, 個鼻好塞又流鼻涕....我都好擔心佢去面試識唔識自己拎紙巾出嚟抹鼻~ 最後總算順利完成面試, 可以回家好好休息瞓覺~ 這幾個月來唯一一次帶病面試, 都算好好彩~ 

之後幾日阿囝都有追問我學校有冇收佢, 佢都好期待個結果呀! 
希望會有好消息啦~ 真係好緊張! 越係鐘意間學校, 就越在乎個結果 >.<~ 同大抽獎唔同, 為咗心儀學校的面試, 實在付出太多, 好難一句平常心就消化到個事實~ 好老實講萬一無offer, 我真係需要少少時間去沉澱吓思緒.....入唔到心儀學校, 真係好似失戀一樣~



沒有留言:

張貼留言