2018年10月10日 星期三

面試 - 第5間

上星期六, 去大圍面試~ 第5間喇~

說真的, 面試經驗多咗, 的確大人細路感覺都淡定咗無咁緊張~

今次面試玩足個幾鐘! 預咗有好多不同的考驗~
阿囝精神狀態都ok, 入去時好整齊, 出嚟時佢件恤衫飛哂出嚟, 我估佢應該玩得好放...... 


小朋友先到遊戲玩具區玩一陣再上班房面試~ 阿囝話玩咗糖黐豆, 跳舞, 拋豆袋, 七巧板, 聽英文故事, 然後排故事, 讀咗1句英文sentence......大致上係咁~ 

感覺上round1學術考得唔算深, 咁多集體遊戲似乎係想揀合群 + 性格好的小朋友~ 傳聞第2 round 先會問更深的學術題~

其實我哋2公婆都好鐘意哩間學校, 不過最近收到2個result都係第1round就止步! 確實打擊到我的信心~ 始終有得2nd in 係一份肯定, 而且如果連2nd in都無, 遲吓寫求位信求位都無咁易.....心裡面確實係有d擔心~ 依加不斷提醒自己要做定最壞打算!

另一方面睇, 其實我哋所報的全都是人氣高企的好學校~ 每間都有3000-5000人報名, 阿囝要做被選上的500個入2nd in, 談何容易呢? 加上每間學校都有不同的收生要求, 需要的特質亦各有不同, 無被選上的都唔代表小朋友唔叻, 只係一場matching 遊戲啫~ 如果特質唔夾又勉強入讀, 可能日後會造成更多唔適應~ 所以情願早d 講bye-bye, 好過他日發現係錯配而後悔吖~ ^.^"

所以其實簡單一句"唔match"就已經交待哂成個結果~ 家長真係唔需要為收reject而耿耿於懷~ 

好喜歡方皓玟哩首歌~ 好聽~ 歌詞寫中哂我最近的心聲~

#假使世界原來不像你預期
仍懷著一顆謙卑 來面對不安的天氣
風雨不會沒了期 終於會等到夢寐
全城在變遷 不減你是你#




在準備小一面試的路上, 我哋真係聽過好多次不同的面試講座~ 絶大部份都係比錢去聽, 目的都係想了解多啲面試所需要的準備功夫~ 其次係想 對症下藥, 睇吓點幫小朋友改善不足~ 上次本以為應該係今年最後一個講座~ 點知上星期又去聽多個~ ^^" 原因係我哋幾鐘意該位面試導師, 都想再聽吓佢對面試的見解(之前未聽過), 亦當係為妹妹做準備~
今次大囝用一年時間去train, 老實講我覺得真係太急太辛苦! 又面試班又考cert又學野又比賽, 一年內做哂咁多野忙到無哂自由.....下次輪到妹妹, 我情願早啲開始準備, 但節奏可以放慢d train得舒服d~


沒有留言:

張貼留言