2018年10月4日 星期四

面試- SPB

9月尾去南區面試~ 星期六, 唔駛拎假非常好~

in 上晝, 因為真係唔熟南區的交通狀況, 又覺得真係好遠, 所以提早咗好多門口! call的士40mins車程就到咗學校門口~ 去到仲有1個鐘先到我哋! @.@ "成個鐘頭流流長....學校未夠鐘又唔俾入, 附近又好似無乜餐廳咁, 就唯有在公園坐住等吓先~ 反正好多準備面試的人都係在公園等~

帶咗盒故事咭, 又同佢排吓, 作最後衝刺, 反正無野做~ 阿囝之前一晚夜瞓, 打哂咸路.....我決定以後面試前一晚都要提早瞓覺, 因為眼瞓去in真係唔著數, 個腦都轉得無咁快la~ 不過我哋餘吓3次 1st interview 咋 >.<~ 機會無多~

夠鐘入到去, 小朋友好快就被安排去排格仔企住等上班房面試~
面試過程大概只有20mins, 好快in完!

出到嚟, 囝都係一貫鬆容, 唔覺得有咩壓力~ 佢話有看圖講故事(要作結局), 做簡單數學題(單雙數之類), 同埋佢讀咗中英文書比老師聽....問咗好多次有冇lego, 佢都話無, 但其他朋友之前一日in就話有lego~ 

點都好啦, 又完成一間面試~ 講真信心我就無乜, 叫做盡力試哂心儀的男校~

走時call唔到的士, 搭巴士落中環~ 囝好開心, 因為佢話第1之坐"新巴"~ 男仔有時就係咁容易滿足~ 


另一間黃竹坑神校我哋就無報~ 因為無論課程同埋位置, 都係唔適合我哋, 加上得好少位, 都係早啲放棄, 慳番啲精神時間做其他野好過~ ^^"

in 完去咗蘭芳園食個lunch先~ 之後鄧生要返工, 我就帶2兄妹去公園玩吓~


妹妹有得去公園玩好開心呀~ 為咗應付小一面試, 真係霸佔咗我哋好多時間~ 過埋10月, 應該會輕鬆好多(終於上哂面試班!), 到時會陪返妹妹多d, 重視返妹妹的發展~

過幾年後又輪到妹妹玩面試遊戲, 真心覺得好大壓力, 同埋競爭好大! 不過今年有咗經驗之後, 下次的準備功夫相信可以做得更好~ 最梗要夫妻想法一致, 目標清晰~

"我愛哥哥" +"我愛妹妹" 

哥哥今年高咗好多, 5歲半, size120的衫都好似短短哋, 開始有啲衫要著130~

本身淨係學游水, 平時無乜時間做其他運動~ 想佢手腳協調好啲, 活動多d, 所以報咗k pop班俾哥哥上~ 雖然教室好細, 又唔係好出名, 不過人少少我覺得對阿囝仲有利~ 佢學野係需要老師比多d 關注, 大班教學佢反而好易雲遊太空~ 因為老師唔得閒理佢~ 
暫時都學得開心, 佢又肯跳 , 所以繼續學吓先~


沒有留言:

張貼留言