2018年2月22日 星期四

農曆新年 - 狗年

農曆新年前幾天, 鄧生都開工夜收, 我帶病自己帶阿囝去行花市~ 佢細個時有行過, 但上年太忙無去, 佢就好似失憶咁, 話自己從來無行過花市....=.= 今年大個囝, 想佢清楚了解咩叫行花市, 所以2母子戴住口罩, 快速行咗半個鐘, 叫做感受過行花市的氣氛~

入到花市乾貨檔, 大部份都係啲唔等駛既野~ 我同仔講只會買一樣野比佢, 叫佢諗清楚揀d乜~ 最後佢揀咗個thomas 氣球 (咁細個, 講價後都要$40....), 我又揀咗個閃燈壓力球比妹妹, 仲買咗2包糖, 1 包唔好食的魷魚絲~ 咁就買完喇~

在花市無心機慢慢揀花, 反而行返屋企時路經花店覺得啲波波菊都幾靚, 就買咗5支 ($30/支)~


年30晚, 都係不停執屋佈置、入利是~ 鄧生就拜神~

大年初一, 幫2個寶貝扮靚靚, 等舞獅到~ 然後我就同阿囝出去睇戲~ 屋企附近開咗IMIX之後, 睇戲真係好方便! 新年幾日假期我哋一共睇咗3套戲~  陪囝睇"快d啦牛牛"~ 不過寶品唔太鐘意睇, 不停問幾時走.....下次唔係佢喜歡的卡通, 真係唔好浪費錢去睇戲喇, 成日叫走....=.="





本來諗住年初一叫齋食, 不過啲齋舖都只做盆菜or套餐, 我哋得幾丁人, 實食唔哂~ 所以就放棄食齋, 去商場搵野食~ 去咗新開的老夫子餐廳, 都唔駛等位~



戲又睇咗, 因為我哋都唔駛去拜年, 婆婆未得閒, 所以我哋無聊無事做就去公園曬吓太陽影吓相~ 妹妹剛剛好番, 俾佢曬吓太陽都好~ 今年初一超熱呀!
 
妹妹第1次坐鞦韆, 好開心~


晚上我哋把哥哥交比公公婆婆湊, 妹妹交比工人姐姐, 之後我同鄧生就同朋友去neway 唱K食k buffet~ 依加唱k市道真係好差吓, 勁少人呀! 4百蚊2個人, 包埋野食真係抵!! 雖然我哋都係唱舊歌, 不過咁樣消磨幾個鐘, 輕鬆吓都唔錯吖~ 晚上回家同鄧生再搵野睇, 揀咗"春嬌救志明", 因為仲未睇過~ 放假真係爽呀!! 放假真係好開心呀!!^^



年初二, 瞓到11點起身, 出發去林村!~ 哥哥跟公公婆婆回鄉過年, 所以今年妹妹可以跟我哋去街~ 妹妹新年出咗幾日街後就愛上咗去街街喇~ 每次我落樓佢就好緊張要企要起, 示意要跟埋我出街~ ^^"

雖然每年都好迫好多人, 不過我都係覺得林村算係hk幾有新年氣氛的地方~ 有表演睇又有野食, 都係一個幾好的新年節目吖~ 今年幫哥哥許願,希望考小學順順利利~






年初三去咗奧海城同朋友食飯拜年~
初四哥哥返咗hk, 我哋都係去街食吓野, 睇場戲就渡過埋最後一日假期~
美好的新年假期咁就完結咗喇~~ 放假真係開心!















沒有留言:

張貼留言