2018年2月12日 星期一

男拔Open Day

星期日係男拔小學部open day~ 相信好多有囝囝的家長都會想帶囝去參觀吓了解吓神校~
雖然自知N無人事係超難爭到小一學位, 除咗成績表現, 相信家長background都會非常看重~ 阿囝又無乜野出眾的特異功能, 真係無期望過會入到神校~ 不過自古成功在嘗試, 試咗仲有機會有奇蹟出現, 唔試就一定無~ 而且無需過海/上山, 位置都算好方便吖? 所以應該都會照報名面試~ 
  

今次去open day可以順便當搵定路, 咁第時嚟面試就慳番啲搵路時間喇~ 喳車難搵位泊, 所以一定係坐鐵路去穩陣~ 搭西鐵去紅磡過對面月台轉東鐵搭1個站去旺角東落車, 行一陣就到lu~ 我同鄧生都係第1次去男拔咋~ 幾方便喎~

入到去好多人~ 好多囝~ 大部份課室都擠滿人~
寶品今次算係第1次去參觀小學, 因為經驗少, 所以佢參觀完已經話鐘意個電腦室, 話第時想在哩度讀書喎~ haha~ 我真係怕會令你失望喎~ ^^" 你睇多幾間再講la~ 可能好快你就撈到亂哂, 唔記得邊間打邊間lu~

入啲課室參觀, 阿囝自動波拉櫈坐低自己玩, 頭也不回, 唔多理阿媽....








入到電腦室(應該係STEM room?), 有得坐低打機玩遊戲, 寶品非常喜歡, 玩到唔捨得走....走咗之後都不停問幾時返去電腦室~ 男仔都係鐘意打機......


除咗電腦, 都有啲機械人玩吓~



睇睇吓....突然收到工人電話, 話妹妹發燒, 38.6度, 我心知不妙, 應該係中流感, 所以即刻趕返元朗帶妹妹去睇醫生....星期日好多醫生都無開, 選擇好少, 真係煩 >.<~~

3 則留言:

  1. 果度環境勁正呢~
    我記得我高考文化的Oral喺呢度考的,環境簡直清優 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你無帶巨龍去OPEN DAY嗎? 果日撞到好多熟人, 我以為你哋都會去tim~^^

      刪除
    2. 冇呀,果日有野做,去唔到....><""""

      刪除