2018年2月21日 星期三

可惡的乙型流感

就在農曆新年前2星期, 哥哥感染咗乙型流感.....應該係去學野時被惹到的, 第1晚發燒38.9度, 食退燒藥後退咗燒, 我仲以為識退應該唔係流感...第2日都係有少少低燒, 公公婆婆話一定要帶佢去睇醫生, 唔好食舊藥, 反正都睇醫生, 不如搵個有得做流感測試的? 好過估估吓~ 點知check完話佢中咗乙感......>.< 即時擺低佢在婆婆屋企隔離! 好彩臨近新年, 公公已經快收勞, 所以可以幫我睇住個仔, 我就唔駛請假照顧佢~

過幾日後, 輪到我發燒唔舒服! 去做測試, 醫生話無中流感, 比咗幾日藥我, 但我食咗藥都仲係好咳, 又流哂鼻水.....成個星期都仲係病到暈陀陀咁, 我真係覺得醫生驗錯, 我勁似中咗流感囉....>.< 我自己睇咗3次醫生先好番少少......

本來諗住今年情人節提早少少weekend假日去食飯同埋同仔去行吓花市~ 點知星期日下午, 去緊男拔open day時, 妹妹就發燒, 我哋就趕回元朗立即搵診所做測試, 證實咗中咗乙感....真係超氣餒....最唔想發生的事都發生埋, 妹妹又要食特敏福! 因為診所唔敢開特敏福比bb, 所以我哋先去最近的博愛醫院, 佢話要帶bb去等見醫生, 無得只配藥....唔想在政府醫院等太久, 所以就帶bb 去法國醫院, 因為知道有24hrs 門診, 點知佢話我無拎流感測試果個試盒去, 證明唔到妹妹有乙感, 如果重新做test要等第2朝9點! 姑娘話醫生信唔足夠證明妺妹有乙感.... 激死我! 唯有再轉去仁安, 仁安就信封醫生信, 唔需要重新做test! 不過都等咗2hrs先見到醫生~ 醫生話食完特敏福幾日就會好~ 我都有問醫生到底有冇副作用, 醫生又係話絶少會有副作用(睇哥哥果個醫生又係咁講), 話連大肚婆都可以食, 叫我哋放心~ 最後拎埋藥, 返到屋企都11:30pm喇....奔波咗成日, 揹住妹妹5個鐘, 真係攰到我吖! 仲要我自己都未病好..... 返到去工人餵妹妹食粥, 鄧生竟然自己話煮麵食! 佢十年都唔煮一次野, 我真係有啲擔心佢攪唔攪得掂! 我叫佢等一陣工人得閒先煮, 佢又話唔駛, 最後煮咗一個近乎無湯既出錢一丁麵比我! 真係如我所料, 佢係唔識煮野....不過佢主動做, 我都唔話佢la, 反正我食緊藥真係食乜都無胃口~

可能因為照顧妹妹唔夠瞓, 半夜又成日咳, 所以我的病係無乜好轉...情人節當天我照返工, 收到束花幾開心~ 不過臨放工時我真係好唔舒服, 最後同事幫我call咗uber 由金鐘返元朗, 盛惠$500...好肉赤! 返到屋企我死吓死吓咁返房瞓覺, 鄧生問我去唔去隔離商場睇吓有咩啱食, 我真係無力, 叫佢買外賣返來食算喇~ 結果今年情人節, 我哋在家裡食大家樂外賣......而又因為我太病, 今年係完全唔記得咗, 無同束花合照過~  所以真係幾時都係身體健康最重要! 無健康真係乜都做唔到!

今個年尾花咗好多$$睇醫生, 仲要無啖好食~ 年30晚買咗啲碌柚葉嚟沖涼! 希望黑氣盡去, 狗年好運年年~ 新一年大家平安健康就夠!!

2 則留言:

  1. 鄧生連煮麵都唔識,真係好大少喎!
    新一年個個都要健康!

    回覆刪除