2018年2月5日 星期一

終於識啋四輪單車....

沉日寶品去同學仔屋企玩~ 一大班男仔一齊踩車~ 同學仔家裡有各式不同種類的單車、腳踏車、balance bike 、電動車.....人人有份玩唔駛爭~

上次去camper van時, 寶品仲係未識踩單車...係有扶助碌的四輪車都踩唔掂!! 其實學校好多單車俾小朋友踩, 但小朋友可以自己選擇玩唔玩,  寶品一直都係唔會主動去踩~ 我哋平日夜收工無乜機會陪佢出去踩單車, 又信唔過工人姐姐帶佢出街踩, 所以寶品遲遲都未識....

沉日去到同學屋企玩, 出奇地見佢已經踩到單車喇!! 雖然係龜速^^", 不過都好開心佢終於捉摸到點樣踩~ 知道K3好多幼稚園會安排去交通安全城踩單車, 我之前仲擔心如果到時仲未識踩就會有比較, 怕佢唔開心~ 依加一天都光哂~ ^^"

唔通因為架車係綠色, 所以佢肯踩? 
我同自己講, 考完小學, 上到K3, 我真係要cut其他野, 俾佢做多d運動先得~ 





 寶品不停慢踩, 一個人自言自語, 悠悠閒踩咗好耐~ 之後就一齊玩放飛機~ 又發現佢哩方面都玩得好差.....手腳唔協調所以放唔到~ 真係要比多d 機會佢玩先得喇! >.<

 



玩咗幾個鐘, 之後好勤力繼續去學游水, 點知上水冷親, 當晚即發燒! >.< 我好內疚點解我唔停一堂 or 迫佢沖個熱水涼先走呢? 不過已成事實, 唯有下次盡量避免冷親la~





1 則留言:

  1. 好勁呀,玩完又去學游水,叻叻~
    對啊,下次小心D 就OK,同埋希望唔好再太太太涷啦,連續涷咁又多,好辛苦啊....

    回覆刪除